حماس: حمایت آمریکا سبب تشویق تل‌آویو برای کشتار بیشتر فلسطینی‌ها می‌شود

۱۸م دیماه ،

12-160.jpg

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد، حمایت‌های واشنگتن از رژیم صهیونیستی سبب تشویق و جسارت این رژیم برای کشتار بیشتر فلسطینیان و ریختن خون آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه فلسطین الیوم، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار کرد که حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی به منزله تشویق علنی این رژیم برای کشتار و ریختن خون فلسطینی‌ها و حمایت از تروریسم سازمان یافته تل‌آویو برای جنایت‌های بیشتر علیه مردم فلسطین و تمام مردم منطقه است.

برهوم در صفحه خود در پایگاه اجتماعی فیس‌بوک نوشت: آمریکا باید از این حمایت و جانبداری‌ از اسرائیل دست بردارد و از اشتباه‌های خود درس بگیرد و سیاست‌های خود را که سبب بدنامی مردم آمریکا و خدشه‌دار کردن منافع مردم فلسطین و مردم منطقه شده است، تغییر دهد.

این مقام حماس همچنین خواهان تشکیل حامیان عربی و اسلامی قدرتمند، کارآمد و موثر از مساله فلسطین به‌ ویژه در سایه انقلاب‌های عربی شد و افزود: این حامیان باید اقدامات تروریستی سازمان یافته اسرائیل را که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، متوقف و از مقدسات ما حمایت کنند و معادله تازهی را بوجود آورند که براساس آن از منافع مردم فلسطین حمایت شود.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که هفته قبل بودجه وزارت دفاع این کشور را امضا کرد، با ارائه حمایت‌های نظامی به تل‌آویو به ارزش ۴۸۰ میلیون دلار در سال جاری موافقت کرد.

یک پایگاه اینترنتی عبری زبان نیز گزارش داد که این مبلغی که واشنگتن طی سال جاری به تل‌آویو اختصاص می‌دهد، شامل حمایت از سامانه‌های موشکی از جمله گنبد آهنین و موشک‌های پیشرفته است.

این پایگاه اینترنتی در ادامه گزارش داد: ۲۱۱ میلیون دلار برای تقویت گنبد آهنین و مابقی آن برای تقویت سامانه‌های موشکی موشکی پیشرفته اختصاص یافته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.