حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد

۹۱/۰۹/۰۳ – ۱۶:۲۳

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۵۳۳

نسخه چاپیارسال به دوستان

امام جمعه دزفول:

حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، امام جمعه دزفول گفت: حماس توانست ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را به سخره بگیرد و در جنگ ۲۲ روزه و هشت روزه این رژیم غاصب را به زانو درآورد.

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه دیگر چیزی به نام آبرو برای خود باقی نگذاشته است و در منطقه جایی ندارد.

وی تاکید کرد: روزی رژیم صهیونیستی ادعای ارتش چهارم جهان را داشت ولی در شرایط کنونی در مقابل یک گروه کوچک مقاوم یارای مقاومت ندارد و در هشت روز به زانو درآمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه ماهیت خود را به طور کامل به نمایش گذاشت و هیچ جایی برای سکوت نگذاشت.

وی گفت: در این جنگ، جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین حامی مقاومت فلسطین در دنیا معرفی  شد و این برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی است.

قاضی دزفولی تاکید کرد: هیچ ترسی از اعلام اینکه از حماس حمایت کردیم نداریم و افتخار می‌کنیم و این جزئی از سیاست خارجی ایران است.

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: حمایت ایران از فلسطین، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است و جهانی شدن این موضوع، افتخاری برای ملت ایران محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی در آیین‌های عزاداری محرم از آلات موسیقی استفاده می‌کنند که باید از این انحراف جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: باید به نحوی اقدام شود تا مراسم عزاداری به صورت سنتی و متناسب با فرهنگ و تمدن هر شهری برگزار شود و در این مراسمات از بدعت‌ها باید پرهیز کرد.

انتهای پیام/۷۲۰۰۶/ع

اخبارمرتبط :

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.