حمایت آمریکا از منافقین با هدف کمرنگ کردن نقش ایران در بیداری اسلامی صورت می‌گیرد

رئیس پژوهشکده انقلاب اسلامی جامعه‌المصطفی دلیل تلاش آمریکا برای خروج منافقین از لیست گروهک تروریستی را موج فزاینده بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: نقش مؤثر ایران در جهان اسلام و هراس آمریکا از این امر باعث شده تا آمریکا از تمامی ابزارها علیه ایران برای مقابله با جنگ نرم ایران استفاده کند.

مهدی امیدی رئیس پژوهشکده انقلاب اسلامی جامعه‌المصطفی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حذف نام منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی، دشمنی آشکار با ملت ایران به شمار می‌آید‌، اظهارداشت: روسیاهی این اقدام بماند برای آمریکا که داعیه‌دار حقوق بشر است اما به کسانی که سال‌هاست از نگاه ملت ایران مردود شده‌اند پناه می‌دهند.

این عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) دلیل تلاش آمریکا برای خروج منافقین از لیست گروهک تروریستی را موج فزاینده بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: نقش مؤثر ایران در جهان اسلام و هراس آمریکا از این امر باعث شده تا آمریکا از تمامی ابزارها علیه ایران برای مقابله با جنگ نرم ایران استفاده کند.

امیدی با اشاره به مؤثر نبودن تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران گفت: غرب برای کامل کردن تحریم‌ها و فشارهای خود بر ایران اقدام به آزادسازی منافقین کرده است.

وی دلیل دیگر حمایت غرب از منافقین را متشنج کردن موقعیت ایران برای انتخابات ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: آمریکا از عناصر خارجی برای تشنج‌آفرینی در برنامه‌های انتخاباتی ایران استفاده کرده و حمایت از منافقین را فرصت مناسبی برای تخریب فضای سیاسی جمهوری اسلامی می‌داند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در این اقدام دخیل است، ادامه داد: با توجه به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی رو به افول است سعی دارد با حمایت از سیاست‌های آمریکا برای خروج نام گروهک منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی، هویت از دست رفته خود را بازیابد.

رئیس پژوهشکده انقلاب اسلامی جامعه‌المصطفی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام چهره تزویر و دورویی آمریکا و حمایت آشکار از تروریسم را برای جهانیان آشکار کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.