حمایت بکن باوئر از پیوستن رونی به بایرن‌مونیخ

۲۱م اسفند ،

به نقل از ساکرنت، پس از آنکه وین رونی در دیدار با رئال مادرید در ترکیب اول شیاطین سرخ قرار نگرفت، گمانه‌زنی‌هایی در مورد خروج او از اولدترافورد و پیوستن به تیمی غیر انگلیسی در رسانه‌ها انتشار یافت.

هر چند الکس فرگوسن، سرمربی یونایتدها تمامی این خبرها را شایعه خواند و اعلام کرد آماده تمدید قرارداد وین رونی نیز هست ولی بسیاری بر این باور می باشند که فرگوسن پیش از فروش دیوید بکام و کریستیانو رونالدو به رئال مادرید نیز همین حرف‌ها را به زبان می‌آورده است.

اکنون فرانتس بکن باوئر با حمایت از انتقال رونی به بایرن مونیخ بر تمامی گمانه‌زنی‌ها افزوده است. «خیلی خیلی خوشحال خواهم شد اگر وین رونی تصمیم بگیرد که فصل آینده را در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود. نمی‌دانم خبرهایی که در مورد خروج او از منچستریونایتد شنیده‌ام در حد شایعه می باشند یا می‌توان به عنوان یک حقیقت روی آن حساب کرد.»

نام رونی در رابطه با باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا به گوش رسیده که بایرن مونیخ، رئال مادرید و پاری سن ژرمن از آن دسته می باشند.

از سوی دیگر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده صحبت‌های بکن باوئر به هیچ وجه روی تصمیم رونی برای ادامه حضور در منچستریونایتد تاثیر نخواهد گذاشت. «به عقیده من خیلی زود است که بخواهیم در مورد آینده وین رونی صحبت کنیم. از همه اتفاق‌هایی که در منچستریونایتد رخ می‌دهند اطلاع ندارم. در مورد شرایط رونی هم خیلی مطمئن نیستم ولی می‌دانم که این گونه صحبت‌ها نمی‌تواند آینده رونی در این باشگاه را به خطر بیندازد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.