حمایت روباه پیر از شاهین نجفی

در حالی که انتشار اخبار توهین یک خواننده رپ به امام هادی علیه السلام موجی از انزجار را نسبت به این اقدام ایجاد کرده، بی بی سی فارسی از این خواننده حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو: چندی است برخی گروه های الحادی و ضداسلامی در سطح کشورهای اسلامی به ویژه ایران و عراق، با برنامه ریزی دقیق اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ائمه طاهرین و به ویژه امام هادی علیه السلام می کنند.

 

بنابر این گزارش در آخرین تحرک از سلسله اقدامات این گروه ها، شاهین نجفی از خوانندگان رپ اقدام به انتشار کلیپ صوتی نمود که در آن توهین های فراوانی به ساحت مقدس امام دهم شیعیان جهان انجام شده بود.

 

بر همین اساس و با توجه به استفتایی که چندی پیش از محضر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی انجام شده بود، حکم افراد توهین کنندگان به ائمه معصومین و مشخصا امام هادی علیه اسلام، ارتداد از دین و اعدام است.

 

با انتشار اخبار مربوط به این حرکت توهین آمیز، اعضای ایرانی و شیعه شبکه های اجتماعی با انتشار مطالب گوناگون، انزجار خود را از این خواننده رپ ابراز کردند.

 

در همین حال باز شدن پای شبکه بی بی سی به ماجرای توهین این خواننده رپ به امام هادی علیه السلام و صدور حکم ارتداد وی، در جای خود نکته قابل توجهی است.

 

این شبکه وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس که بارها عناد خود با مقدسات اسلامی را نشان داده اند، ضمن مصاحبه با نجفی از قول وی نوشت: قصد توهین به امامان شیعه را نداشتم.

 

این شبکه همچنین با زیر سوال بردن حکم ارتداد نجفی، عمل وی را دستمایه قرار دادن اسم امام شیعیان برای کار هنری! دانسته و افزود: انتشار این ترانه با واکنش های مختلفی مواجه شده، در حالی که برخی آن را “توهین به مقدسات” می دانند و عده ای از آن به عنوان نمونه ای از آزادی بیان و “تابوشکنی” یاد می کنند.

 

بی بی سی فارسی در حالی سعی دارد حرکات توهین آمیز به ساحت ائمه علیهما السلام را نمونه ای از تابوشکنی نشان دهد که چندی پیش اخباری از گرایش عوامل و مجریان معروف این شبکه در رسانه ها منتشر شد و با توجه به عناد مذهب ساختگی بهائیت نسبت به معصومین، حمایت این شبکه از افرادی نظیر شاهین نجفی دور از انتظار نیست.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.