حمایت سازمان حمل و نقل ترافیک از سریال «راستش را بگو»

۰۱م آذر ،

حمایت سازمان حمل و نقل ترافیک از سریال «راستش را بگو»

جام جم آنلاین: رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در نشست با شبکه یک سیما، از سریال راستش را بگو حمایت کرد.

 به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، سید جعفر تشکری رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک با حضور در نشستی با مدیران شبکه یک و جمعی از دست‌اندرکاران این سریال گفت: ترافیک دارای ۳ رکن مهندسی ترافیک، اعمال مقرارت و آموزش است و ما در بحث آموزش دچار ضعف‌هایی هستیم که باید با کمک سازمان‌های فرهنگی آن را از بین بریم.

در سریال ” راستش را بگو ” عده‌ای با نبودن صداقت در جامعه مشکل دارند، علاقمندیم سریالی تولید شود که در آن درد بی‌قانونی به نمایش درآید.

وی با بیان اینکه سالانه، ۲۵ هزار کشته و ۴۰۰ هزار مجروح بر اثر حوادث رانندگی در کشور به وجود می‌آید گفت: متأسفانه هیچکس نسبت به هزینه‌های اجتماعی این معضل احساس مسئولیت نمی‌کند و ما از سازمان صداوسیما خواهش می‌کنیم دربارهٔ ترافیک مداخله مؤثری داشته باشد زیرا وظیفه هر نهادی است که برای حفظ ارزش‌های اخلاقی جامعه‌اش تلاش کند.

تشکری با ابراز رضایت و حمایت خود از سریال راستش را بگو افزود: اجازه دهید فرهنگ ترافیک و رفتار مردم دغدغه برنامه‌سازان در تلویزیون باشد.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک نیز با قدردانی از مسئولان مترو برای همکاری در ساخت سریال راستش را بگو گفت: دوستان ما در مترو هیچ چیز کم نگذاشتند و ما بخش‌هایی از پشت صحنه این سریال و اتاق کنترل مترو را با حضور مهندس ضرغامی دیدیم.

وی در ادامه با قدردانی از عوامل ساخت این سریال که با تمام توان و امکانات در تولید این اثر فاخر به میدان آمدند، آمادگی شبکه یک پیرامون دستور کار قرار دادن دغدغه ترافیک شهری در برنامه‌هایش را اعلام کرد.

محمدرضا آهنج کارگردان پراستش را بگو هم در این نشست از تشکری به خاطر همکاری صمیمانه با عوامل سازنده سریال قدردانی کرد و گفت: سعه صدر تیم حمل و نقل برای ساخت این سریال و بحث فرهنگ‌سازی که در این سریال انجام شده در آینده‌ای نزدیک تاثیر خود را نشان خواهد داد.

دکتر رستگاری نویسنده این سریال با اشاره به شعار ” شهر انسانی، انسان شهری ” را که ” شهر انسان محور ” نام گرفت که از دغدغه‌های او در نگارش و من در نظر داشتم رابطه‌ای اخلاقی و انسانی میان ساختمانی که از خشت و گل ساخته شده با مفهوم انسان محور و دراماتیک ایجاد کنم و این کار را با این سریال انجام دادم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.