حمایت شهرداری اهر از سرمایه گذاران بخش خصوصی

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۸:۱۲:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شهردار اهر خبرداد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -شهرداراهر در گفتگو با خبرنگاران یکی از اولویت های شهرداری اهر را در سال جدید حمایت از سرمایه گذاران در توسعه و عمران شهری برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،محمد علی مولا خواه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از آمادگی شهرداری اهر در جهت حمایت از سرمایه گذاران در زمینه های مختلف اعلام کرد و افزود: شهرداری اهر در راستای تحقق این امر آماده ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه برای سرمایه گذاران می باشد.
این مقام مسئول گفت: شهرداری اهر با پشتیبانی ویژه اعضاء شورای اسلامی شهر اهر آمادگی دارد سرمایه گذاری مشترک در حوزه عمران و خدمات عمومی شهری نماید و آماده امضاء تفاهم نامه در راستای همایش فرصتهای سرمایه گذاری با سرمایه گذارانی که می خواهند در شهر اهر و حوزه های مرتبط با شهرداری سرمایه گذاری نمایند.
شهرداراهر افزود: از جمله مواردی که مورد درخواست شهروندان می باشد ایجاد پارکینگ خودرو در مناطق مرکزی شهر می باشد گفت: دراین راستا شهرداری اهر آماده است جهت احداث پارکینگ طبقاتی به صورت رایگان پروانه ساخت و متقاضیان ارائه نماید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به جهت فقدان مراکز تولیدی صنعتی یکی از شهرداری های کم درآمد استان می باشد تلاش داریم با سازوکارهای مناسب و مشارکت عمومی زمینه درآمدزایی برای شهرداری فراهم نمائیم.
مولاخواه، شهرداری را نهادی خودگردان اعلام کرد که باید ادارات و شهروندان با مشارکت خود و پرداخت به موقع عوارض و سایر موارد مربوط به شهرداری این نهاد را در ارئه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهرمان یاری نمایند. ایازی/ خبرنگار آریا در آذربایجان شرقی
وی در پایان از همراهی فرماندار محترم شهرستان اعضاء شورای شهر در حمایت از برنامه های شهرداری قدردانی کرد. ایازی/ خبرنگار آریا در آذربایجان شرقی

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۲۰۱۲۳۴۲۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.