حمایت شوم در تمامی بخش های جشنواره فیام می سازم

۸ م دیماه ،

علیرضا سبط احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تهیه کننده سینما گفت: اگر در ساخت فیلم حمایت شوم، برای تمامی بخش های جشنواره فیلم خواهم ساخت.

علیرضا سبط احمدی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بزرگترین مشکل و یا معضلی که کشور ما با آن مواجه شده عدم ثبات مدیریت است.
 
وی ادامه داد: با کوچکترین تغییرات سیاسی تمامی بخش هایمان دستخوش تغییر می شود.  همه ما زیر مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم اما متاسفانه نبود مدیریت صحیح بزرگترین مشکلی است که ما با آن مواجه هستیم.
 
سبط احمدی ادامه داد: ما ۳۰ دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، ۲۶ دوره جشنواره کودک ۴۰ دوره جشنواره فیلم رشد و ۱۲ دوره جشنواره سینمای دفاع مقدس برگزار کردیم اما نتوانستیم یک مدیریت واحد برای جشنواره ها مشخص کنیم.
 
تهیه کننده فیلم سینمایی “شیر توشیر” ادامه داد: در آغاز سازمان فعلی، سازمان جشنواره ها تشکیل شد اما متاسفانه روی کاغذ ماند.
 
وی افزود: اگر این مدیریت سازمان ها تمام جشنواره ها را مدیریت کند و از تجربیات هر جشنواره برای جشنواره بعدی استفاده شود امروز نباید هیچ مشکلی داشته باشیم.
 
سبط احمدی تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر مهم ترین رویداد فرهنگی هنری ما پس از انقلاب است که ما هر سال با یک سری مقررات جدید برای این جشنواره روبه رو می شویم.
 
وی گفت: باید حرکت سازمان سینمایی را به فال نیک گرفت تا جشنواره بین المللی فیلم فجر هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.
 
این تهیه کننده ادامه داد: از امروز برای برپایی ۵ سال آینده جشنواره فیلم فجر برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم.
 
وی همچنین به آثار ارائه شده به بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: آثاری که در بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده اند همیشه خوش درخشیده اند گر چه تعداد این آثار حتی به انگشتان دست نمی رسد.
 
سبط احمدی ادامه داد: باید از فیلم سازان حمایت شود و امکانات لازم در اختیارشان قرار داده شود تا فیلم های در خور جشنواره بین المللی ساخته شود، این نکته را هم باید در نظر بگیرید که آثار بخش بین المللی آثاری می باشند که فروش و اکران چندانی ندارند.

وی به مهم ترین رخ داد فرهنگی هنری کشور اشاره کرد و گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر مهم ترین رخ داد فرهنگی، هنری کشورمان است که هم ما با هر نگاه، اندیشه و تفکر این جشنواره را پاس می داریم و اگر حمایت شویم در بخش های جشنواره فیلم می سازم.
 
این تهیه کننده به بزرگانی چون کشاورز، انتظامی و کیارستمی اشاره کرد و ادامه داد: بزرگانی چون کشاورز، انتظامی، فروزش و کیارستمی به راحتی به دست نیامده اند، باید شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند در تمامی عرصه ها حضور پر رنگ داشته باشند.
 
این تهیه کننده در پایان خاطر نشان کرد: اجازه ندهیم جشنواره بین المللی فیلم فجر تحت شعاع انتخابات و مسائل سیاسی قرار گیرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.