حمایت‌های آمریکا نشست شورای امنیت درخصوص غزه را بدون نتیجه کرد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

aljazeera-31.jpg

آمریکا بار دیگر با حمایت‌های بی چون و چرای خود از رژیم صهیونیستی نشست شورای امنیت در خصوص حملات این رژیم iبه نوار غزه را iبه شکست کشاند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، آمریکا بار دیگر در شورای امنیت iبه طور کامل از حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه حمایت کرد و مانع صدور قطعنامه و یا حتی بیانیه محکوم کننده از سوی این شورا علیه رژیم صهیونیستی شد.

نشست شورای امنیت که چهارشنبه شب و iبه درخواست مصر برای بررسی و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی iبه غزه برگزار شده بود با مخالفت آمریکا و تا حدودی انگلیس نتوانست iبه نتیجه‌ای برسد و بدون نتیجه iبه کار خود پایان داد.

سوزان رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل در این نشست با تروریست خواندن گروه‌های مقاومت وابسته iبه حماس گفت: حملات موشکی که از سوی غزه iبه سمت اسرائیل انجام می‌شود باید متوقف شود واین حق اسرائیل است که از خود دفاع کند.

ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز اعلام کرد با وجود iبه نتیجه نرسیدن نشست شورای امنیت، فلسطین ودیگر کشورهای عربی iبه تلاش‌های خود برای محکوم و متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه ادامه می‌دهد.

محمد کامل عمرو، وزیر خارجه مصر نیز در سخنانی از مقامات واشنگتن خواست تا هر چه سریعتر برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه که تا صبح امروز (پنج شنبه) نیز ادامه داشته وارد عمل شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.