حمایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از رسانه‌های فلسطین

۱۴م آذر ،

رسانه‌ها و از طریق رویاروئی با سخن پراکنی صهیونیستی و بیان دردها و رنج‌های ملت فلسطین و افشای جنایات صهیونیست‌ها و انعکاس چهره درخشان مقاومت در جهان برگ زرینی در پیروزی ملت فلسطین به ثبت برسانند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی؛ مدیر رادیو القدس غزه، طی نامه‌ای به دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، از حمایت این اتحادیه از اصحاب رسانه‌ در غزه که نقش ارزشمندی در پیروزی بر دشمن صهیونیستی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
صالح المصری در این نامه آورده است:    
“وقتی ما می‌گوئیم «از ایران متشکریم»، فقط به این سبب نیست که شما به رزمندگان مقاومت آموزش دادید، بل به این سبب است که شما به اصحاب رسانه نیز آموزش دادید و بسیار به رسانه‌های فلسطین کمک کردید.
رئیس خبرگزاری فلسطین الیوم ادامه داد: رسانه‌ها یکی از دلایل پیروزی بودند و نقش مهمی در نبرد رسانه‌ای داشتند، و به پشتوانه حمایت‌های شما، شبکه‌های ماهواره‌ای، رادیوها و پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی توانستند از طریق رویاروئی با سخن پراکنی صهیونیستی و بیان دردها و رنج‌های ملت فلسطین و افشای جنایات صهیونیست‌ها و انعکاس چهره درخشان مقاومت در جهان برگ زرینی در پیروزی ملت فلسطین به ثبت برسانند. به همین سبب این مؤسسات رسانه‌ای بیش از یک بار مورد هدف قرار گرفتند که نتیجه آن تقدیم سه شهید از اصحاب رسانه و ۱۷ زخمی بود. همچنین پایگاه دو شبکه ماهواره‌ای به طور کامل تخریب شد و این علاوه بر آسیب ده‌ها دفتر رسانه‌ای و دفاتر روزنامه‌ها است.
وی افزود: درست است که ما همکارانی را در این جنگ از دست دادیم، ولی در نبرد رسانه‌ای به پیروزی رسیدیم، وشاید دیدید که دشمن، اصحاب رسانه‌های فلسطینی را «فدائی» ملت فلسطین خواند.”
صالح المصری در ادامه، اتحادیه را به فعالیت رسانه‌ای دربارهٔ مقاومت رسانه‌های فلسطینی و چگونگی پیروزی آنها بر رسانه‌های رژیم صهیونیستی، علی رغم امکانات مالی گسترده وفناوری پیشرفته دشمن دعوت کرد و اقدام اتحادیه را برای حمایت از اصحاب رسانه از خانواده‌های شهدا و مجروحان و مؤسسات رسانه‌ای، به ویژه آنها که در این جنگ متضرر شدند خواستار شد.
لازم به ذکر است؛ اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نقش بارزی در حمایت از رسانه‌های فلسطینی و جهت دهی به رسانه‌های اسلامی در جنگ ۸ روزه غزه و حمایت از ساکنان غزه و انعکاس فریادهای آنان در کشورهای اسلامی و جهان داشت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.