حمایت از تئاتر شهرستا‌ن‌ها استمرار یابد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مرزبان در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

پیشکسوت تئاتر با تقدیر از اقدامات عملی معاونت امور هنری ارشاد در ایجاد تسهیلات لازم برای تولید تئاتر در شهرستان‌ها بر استمرار برنامه‌های راهبردی تأکید کرد.

هادی مرزبان در گفتگو با هنرآنلاین اظهار داشت: همواره در شهرستان‌ها علاقه مندی  مردم به تئاتر را دیدم وامیدوارم مسئولان و گروهها تلاش بیشتری را صرف ارتقاء سطح تئاتر کشور کنند.

پیشکسوت تئاتر با تقدیر از اقدامات عملی معاونت امور هنری ارشاد در ایجاد تسهیلات لازم برای تولید تئاتر در شهرستان‌ها بر استمرار برنامه‌های راهبردی تأکید کرد و گفت: بی‌شک مشاوره علمی و عملی کارشناسان تئاتر خواهد توانست راه پیشرفت هنرمندان شهرستان را هموار کند.

مرزبان افزود: معاونت هنری ارشاد تا حد توان از موسسه هنرمندان پیشکسوت هم حمایت کرد، طرحی که شش سال پیش مطرح شده بود و کار باید همان سال‌ها آغاز می‌شد که در دوره مدیریت آقای شاه‌آبادی صورت گرفت.

وی با اشاره به تأسیس بنیاد ادبیات نمایشی نیز گفت: یکی از رسالتهای این بنیاد آموزش در حوزه نمایشنامه نویسی است که من از همینجا برای هر کمکی به ویژه برای تئاتر شهرستان ها حضور آقای شاه‌آبادی و همکارانشان اعلام آمادگی می‌کنم.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.