حمایت از تروریسم و مقابله با دموکراسی دو ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه است

۱۲ تیرماه ۱۳،

دبیرشورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با قائم مقام و معاون سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان گفت: برای جامعه جهانی به‌خصوص مردم منطقه از افغانستان تا مصر بیش از همیشه دروغ بودن ادعاهای آمریکا در مخالفت با تروریسم و حمایت از دموکراسی اثبات شده؛ چه اینکه حمایت از تروریسم و مقابله با دموکراسی دو ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه بوده است.

” ارشاد احمدی” قائم مقام و معاون سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان صبح امروز در رأس هیئتی با دبیر شورای امنیت ملی دیدار و در خصوص مسائل دو جانبه ، منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.

نماینده مقام معظم رهبری درشورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه پیشنهاد همیشگی ما به کشورهای منطقه این بوده که آمریکا قابل اعتماد نیست، اظهار داشت: نوع سیاست‌های آمریکا در منطقه نشان می‌دهد که مخالف وحدت، ثبات و پیشرفت در جهان اسلام است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: برای جامعه جهانی به‌خصوص مردم منطقه از افغانستان تا مصر بیش از همیشه دروغ بودن ادعاهای آمریکا در مخالفت با تروریسم و حمایت از دموکراسی اثبات شده است؛ چه اینکه حمایت از تروریسم و مقابله با دموکراسی دو ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه بوده است.

قائم مقام وزیر خارجه افغانستان نیز با تشکر از حمایت‌های مستمر دولت و ملت ایران از مردم کشورش در طول سال‌های دشواری برگزاری انتخابات شکوهمند در ایران را موفقیت بزرگی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با افغانستان در زمینه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و به‌ویژه اقتصادی با خروج کامل غربی‌ها از منطقه بیش از پیش افزایش پیدا کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.