حمایت از تولید داخل اولویت همه باشد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حمایت از تولید داخل اولویت همه باشد

حمایت از تولید داخل اولویت همه باشد

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت گفت: حمایت از بخش صنعت و تولید باید اولویت همه دستگاهها باشد.

به گزارش ممتازنیوز، علی یزدانی افزود: تلاش داریم در سالروز بزرگداشت روز صنعت و معدن (دهم تیر) موضوعات مهم تولید وصنعت کشور را در سطح ملی بیان وپیگیری کنیم
وی گفت: برای برگزاری روز ملی صنعت و معدن علاوه بر ۶ کارگروه تعریف شده؛ قالب سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت صنعت،معدن وتجارت، در هر چه بهتر برگزار کردن این روز بزرگ بسیج شده اند.
رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن افزود:‌ مهمترین محورهای این روز موضوعاتی نظیر؛ خروج از رکود اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، ارتقاء بهره‌وری و انجام برون سپاری و اولویت دادن به بخش خصوصی خواهد بود.
علی یزدانی یادآور شد: تاکنون ۹ جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن برگزار شده است که مهمترین موضوعات مطرح در آن برون سپاری، اجرای مراسم به تشکلها بوده است.
به گفته یزدانی؛ امسال نوزدهمین سالی است که مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن برپا می‌شود که ‌باید از لحاظ شکل‌گیری و محتوا با سالهای گذشته تغییرات عمده‌ای داشته باشد.
وی همچنین به تاسیس دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که آرشیو مجموعه سخنرانی‌ها، مصوبات حاصله و سایر مسائل و پیشنهادات مطرح در روز صنعت ومعدن برای دسترسی دایمی اشاره کرد.
یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد انتخاب پیشکسوتان صنعتی و معدنی، طرحهای نمونه صنعتی و معدنی کشوری ازجانب کارشناسان زبده کمیته انتخاب طرحهای نمونه با حساسیت و دقت لازم در حال انجام است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.