حمایت از تولید ملی باید در‌ دستور کار قوای سه‌گانه قرارگیرد

چکیده: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر مقاوم سازی اقتصاد کشور در شرایط کنونی، گفت:‌ قانون‌مداری، حمایت از تولیدات داخلی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایرانی و پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری باید در دستور کار قوای کشور قرار گیرد.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت موید حسینی صدر  مقاوم سازی اقتصاد کشور در شرایط کنونی را ضروری دانست و تأکید کرد: ‌حمایت و تبلیغ پیرامون تولیدات داخلی یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه اقتصاد و علمی کشور برای تحقق این اقتصاد ضروری است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های تولید داخلی در بهره‌گیری از همه ابعاد و ظرفیت‌های نیروی انسانی داخلی ضرورت دارد.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با توجه به شرایط بین المللی باید در راس اولویت های سه قوه باشد، ادامه داد: توجه به تولید داخلی منجر به کاهش وابستگی بودجه به نفت می شود و از این منظر نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

حسینی صدرپایبندی به قانون و قانون مداری را دیگر لازمه مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه‌ریزی دارد و قانون گریزی برنامه محور بودن دولت را از ما می‌گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری و تکیه بر مصارف ضروری توسط دستگاه‌ها و قوای سه گانه و تامین نیازهای مردم از لازمه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.