حمایت از طرح‌های نیاز محور تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی

حمایت از طرح‌های نیاز محور تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی

به گزارش پورتال دانشگاهی کشور و به نقل از  فارس، محمد مهدی‌نژاد نوری، معاون پژوهشی وزارت علوم در دیدار با تشکل‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویان خلیج فارس گفت: آنچه باعث می‌شود که دانشجویان در تشکل‌های مختلف در کنار هم قرار گیرند وحدت بین دانشجویان است و این وحدت برپایه قانون و اخلاق استوار است.

وی در ادامه افزود: حاشیه سازی یکی از ترفندهای دشمنان است که با این کار باعث اختلاف بین دانشجویان می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ضمن استقبال از فضای نقادی در دانشگاه‌ها گفت: نقد و نقادی یکی از ویژگی‌های جوانان و دانشجویان است اما باید توجه داشت آیا با نقد می‌خواهیم به مسئولین دانشگاه کمک کنیم یا مشکلات و دردسرها را افزایش دهیم.

وی در ادامه اظهارداشت: ما به دنبال دانشجویان پرورش یافته در تراز انقلاب هستیم که اخلاق در حد اعلاء و  علم و مهارت در سطح بالای انسانی هستند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم افزود: هرکس بر این قانون و ارزش پافشاری کرده است انسان والاتر و به ارزش‌های انقلاب نزدیک تر است.

محمد مهدی‌نژاد در ادامه ضمن استقبال از طرح‌های دانشجویی نیاز محور جامعه گفت: معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از طرح‌های نیاز محور تشکل‌ها و انجام‌های علمی دانشجویی حمایت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به ارتباط تشکل‌ها و انجمن‌های علمی باصنعت، گفت: پارک علم و فناوری بهترین نقطه ارتباط علم و صنعت است، دانشجویانی که دارای طرح و ایده در زمینه تبدیل علم و ثروت و حل نیازهای کشور باشد قطعا از حمایت پارک‌های علم و فناوری برخوردار خواهند بود.

 

 

تشکل‌های دانشجویی

 

انجمن‌های علمی

 

طرح‌های نیاز محور


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.