حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی برای بهره‌گیری از ظرفیتهای علمی

۲۸م آذر ،

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت خدمات انفورماتیک با تصویب دستورالعمل حمایت از پایان‌نامه‌ها، اعلام کرد: در راستای رسیدن به اهداف توسعه‌ای و برای بهره‌گیری از توان بالقوه دانشگاهها و تشویق دانشجویان داخل و خارج به انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز و همسو با اهداف این شرکت، از پایان‌‌نامه‌های دانشگاهی حمایت می‌کند.

مقاطع تحصیلی مشمول این دستورالعمل پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، کارشناسی رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور و کارشناسی اشخاصی که عضو تیم المپیادهای کشوری می‌شوند.

جدید بودن و مطابقت با اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی اعلام شده که در پورتال شرکت به نشانی  www.isc.co.ir در دسترس است باید در انتخاب محورهای پژوهشی مورد حمایت پایان نامه‌ها مد نظر قرار گیرد و پایان‌نامه مذکور نباید از حمایت‌های سایر سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی برخوردار باشد.

 

به گزارش مهر، سقف حمایت مالی از پایان‌نامه‌های مقاطع مختلف در ابتدای هر سال تحصیلی توسط کمیته آموزش شرکت خدمات انفورماتیک (فعال در حوزه بانکداری الکترونیک و اتوماسیون بانکی) تعیین می‌ شود و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی www.isc.co.ir مراجعه کنند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.