حمایت ایران از تلاش بغداد برای تخلیه سریع اردوگاه موقت منافقین

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن تقدیر از تلاشهای دولت عراق برای بسته شدن اردوگاه اشرف، خواستار حمایت سازمان ملل از اخراج سریع‌تر اعضای این گروهک از اردوگاه موقت در عراق شد و برمسئولیت حقوقی کشورهای حامی مادی و سیاسی این گروهک تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز،  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با ابراز خرسندی از بسته شدن اردوگاه نظامی اشرف ، از تلاشهای صادقانه دولت عراق در این رابطه تشکر و قدردانی کرد.

در این بیانیه با اعلام این مطلب آمده است : جمهوری اسلامی ایران پیش از این در چندین نوبت به نماینده سازمان ملل متحد در عراق نسبت به تداوم حضور اعضای این سازمان تروریستی در اردوگاه اشرف و شرارتها و ماجراجویی های آنها اخطار داده بود. اقدامات این سازمان تروریستی و بعضی حامیان شناخته شده آنان در اتهام زنی به دیگران از جمله درگیریهای اخیر اردوگاه اشرف نیز نمونه ای از توطئه ها و ماجراجویی آنان است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر حمایت از تلاشهای سازمان ملل متحد و دولت عراق در اخراج سریعتر اعضای این سازمان تروریستی از اردوگاه موقت ترانزیت ، مسئولیت حقوقی و قانونی کشورهای حامی این سازمان تروریستی را یادآور شده و ضرورت قطع پشتیبانی مادی و سیاسی آنان از این گروه تروریستی را مورد تاکید قرار می دهد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.