حمایت بانک توسعه صادرات از طرح های صادراتی

۱۶م دیماه ،

حمایت بانک توسعه صادرات از طرح های صادراتی | چاپ |
شنبه ۱۶ دی ساعت ۱۱:۴۱

بینا- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران از حمایت از طرح های صادرات آفرین خبر داد و گفت: این بانک در نظر دارد از کارخانه ها و صنایعی که کالای نهایی آنها صادراتی است حمایت کند و به سرمایه گذاری در این طرح ها بپردازد.
به گزارش بینا، بهمن وکیلی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی شیراز افزود: چنانچه سرمایه گذاری برای اجرای طرح صادرات محور تقاضای تسهیلات کند این بانک حاضر است تا ۷۰ درصد میزان سرمایه گذاری را به شرط تامین ۳۰ درصد از سوی سرمایه گذار، به صورت تسهیلات پرداخت کند.
وی گفت: با توجه به این که هدف این بانک کمک به صادرکنندگان برای افزایش صادرات غیر نفتی است ، بازپرداخت تسهیلات فرش دستباف از ۱۲ ماه به ۱۵ ماه و میوه و تره بار از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافت .
وکیلی افزود : بعضی مشکلات صادرکنندگان ناشی از دستورالعمل هایی است که بانک مرکزی یا دیگر نهادهای نظارتی برای ما ارسال می گردد گرچه به دنبال این هستیم تا مشکلات این فعالان را به گوش مسوولان برسانیم تا ترتیب اثر دهند .
او همچنین دربارهٔ رفع مشکلات مشتریان با سابقه خوب و توانمند شعبه این بانک در شیراز گفت: بعضی مشتریان بیش از حد مجاز شعبه درخواست تسهیلات دارند که برای روان سازی در امر پرداخت تسهیلات از شعبه شیراز می خواهم با ارسال فهرست مشتریان طلایی خود این امکان را برای آنها فراهم آورند تا بدون حضور در مرکز از شعبه شیراز به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود اقدام کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.