حمایت بانک توسعه صادرات از فیلم “رستاخیز”

۱۰اردیبهشت،

بینا- بانک توسعه صادرات با تامین مالی فیلم” رستاخیز” گام اول خود را برای حمایت از صادرات محصولات فرهنگی کشور و افزایش درآمدهای ارزی از طریق صدور کالا های فرهنگی برداشت.

به گزارش بنکر (Banker)،‌ این بانک با حمایت از صادرات کالاها و خدمات فرهنگی به سبب ارزآوری آن برای کشور در کنار شناساندن توانایی‌های هنرمندان و کارگردانان ایرانی به سراسر دنیا  بخشی از هزینه های ساخت پروژه های سینمایی تامین مالی می کند.
بنابراین گزارش،” رستاخیز ” عنوان فیلمی تاریخی مذهبی حماسی به نویسندگی و کارگردانی  ” احمدرضا درویش ” است . این فیلم سینمایی از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند . فیلم به ” سه  زبان ” و با ” سه نام ” متفاوت خواهد بود که قرار است در سینماهای خارجی از جمله کشورهای اسلامی اکران شود.
فیلم سینمایی ” رستاخیز ” از بازیگران ایرانی و جهان عرب بهره برده است و در تدوین و  موسیقی این فیلم از  تدوین گران و آهنگسازان صاحب نامی استفاده شده است.
به اعتقاد کارگردان این فیلم، از شاخصه‌های پروژه ” رستاخیز ” این است که به‌رغم اینکه از تولیدات کشورمان محسوب می‌شود ، اما در واقع به جغرافیای تمامی کشورهای مسلمان و جهان تشنه ی حقیقت تعلق دارد.
– ‘روز رستاخیز’ پس از ‘دوئل’ تازهترین کار سینمایی احمدرضا درویش است. وی پیشتر فیلم های سینمایی از جمله ‘کیمیا’، ‘سرزمین خورشید’، ‘آخرین پرواز’ و ‘متولد ماه مهر’ را کارگردانی کرده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.