حمایت بیمه ای از کانون خیریه کارآفرینان مهر

۱۸م دیماه ،

بینا- کانون خیریه کارآفرینان مهر با هدف بسترسازی لازم برای کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست و در جهت سامان بخشیدن به مسایل تحصیلی، هدایت اجتماعی و به منظور تامین آتیه کودکان، با مشارکت بیمه سامان و بانک سامان تحت پوشش بیمه های عمر وتشکیل سرمایه سامان قرار گرفته وازمزایای این بیمه نامه استفاده می نمایند.
به گزارش بینا، این بیمه نامه ها که از تیرماه ۱۳۸۵ توسط بیمه سامان برای ۷۴ نفر از کودکان بی سرپرست تحت پوشش این کانون آغاز گردیده، وارد هفتمین سال گردید و در حال حاضر تعداد بیمه شدگان این کانون به ۹۶ کودک رسیده است. در این طرح کودکان تحت پوشش، نه فقط از پوشش های بیمه عمر استفاده می نمایند، بلکه با استفاده از پوشش سرمایه گذاری بیمه های عمر و تشکیل سرمایه، مبالغ قابل توجهی تا رسیدن آنان به سن ۱۸ سالگی برایشان اندوخته می گردد.
این کودکان پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی از کانون ترخیص می شوند، و با توجه به نوع سرپرستی و حمایت کانون از آنها، مجموع اندوخته انباشته شده یا مجدداً برای آنها سرمایه گذاری می گردد و یا در جهت ایجاد شغل، تامین مسکن و یا تامین هزینه های تحصیلات تکمیلی این عزیزان استفاده می گردد.
کانون خیریه کارآفرینان مهر به همت گروهی از بانوان خیّر، به منظور فقرزدایی و حفظ عزت نفس زنان سرپرست خانوار محروم و نیازمند، در سال ۱۳۷۸ آغاز به کار نموده است. در این راستا خیریه کارآفرینان مهر از کلیه خیر اندیشان و نیکوکاران عزیز دعوت می نماید تا در این راه خطیر درحمایت بیشتر از کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست، با اهدای کمکهای مالی خود بابت هزینه تحصیلی وتامین آتیه، بیمه فرزند، بیمه مادر، به شماره حساب ۱- ۲۴۵۰۱۶ – ۸۱۰ – ۸۲۴ یاریگر این کانون باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کانون خیریه کارآفرینان مهر www.mehrcharity.com  مراجعه فرمائید.
آدرس کانون:میدان توحید- خیابان نصرت غربی-خیابان خوش شمالی –کوچه جاوید پور- پلاک ۲ طبقه ۲
تلفن :۶۶۹۱۷۱۶۹-۶۶۹۲۱۱۹۳
فاکس :۶۶۹۱۷۱۷۰

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.