حمایت جدی بانک سپه از فعالیتهای بخش کشاورزی

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

حمایت جدی بانک سپه از فعالیتهای بخش کشاورزی | چاپ |
چهارشنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۴:۰۰

بینا- با حضور دکتر پاشایی فام و مهندس اردکانی تفاهم نامه همکاری دو جانبه iبه منظور حمایت از بخش کشاورزی از سوی بانک سپه امضاء شد.
به گزارش تفسیری بینا، دکتر پاشایی فام مدیر عامل بانک سپه در مراسم امضاء تفاهم نامه بانک سپه و صندوق توسعه سرمایه گذاری با بیان اینکه تلاش همکاران در انعقاد این تفاهم نامه برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد کشور بوجود خواهد آورد گفت: iبه منظور همکاری در زمینه های مشترک و حمایت مالی از توسعه بخش کشاورزی فعالیت های گسترده ای در حمایت از این بخش بعمل خواهد آمد.
وی اضافه کرد: این حرکت شتابان توسعه در بخش کشاورزی سبب شکوفایی اقتصاد کشور و همچنین ارتقای کمی و کیفی معیشت کشاورزان است.
دکتر پاشایی فام با اشاره iبه اینکه بانک سپه با بیش از ۱۸۰۰ شعبه در سراسر کشور وظایف ملی خود را با کمال میل و اشتیاق برای بخش کشاورزی انجام می دهد اظهار داشت: جهت گیری بانک سپه در جهتی کمک iبه بخش کشاورزی است و طی یکی دو سال گذشته عامل خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور بوده و همهی مطالبات کشاورزان را iبه موقع پرداخت کرده است.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بانک سپه این آمادگی را دارد که iبه طرحهای ارزیابی شده بخش کشاورزی تسهیلات ارائه نماید تصریح کرد: همکاری بانک سپه با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی یک اتفاق تاریخی است.
دکتر پاشایی فام اضافه کرد: همکاران ما در بانک سپه با نهایت دقت در جهت اجرایی کردن تفاهم نامه با صندوق تلاش خواهند کرد.
وی با اشاره iبه اینکه انعقاد این تفاهم نامه نقش آفرینی مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی در کشور و همچنین الگویی برای کارها و طرحهای تازه است تأکید کرد: در آینده نزدیک ارتباط بین صندوق و بانک سپه تخصصی تر خواهد بود و iبه دنبال آن هستیم با حرکتی که آغاز شده iبه چنین سرانجامی برسیم چرا که استفاده از ظرفیت های یک بانک تجاری کمک بزرگی iبه این هدف خواهد بود.

* همه امکانات خود را برای شکوفای بخش کشاورزی بکار می گیریم
دکتر پاشایی فام گفت: بانک سپه بعنوان یک بانک تجاری همه امکانات خود را برای حمایت و خدمت iبه بخش کشاورزی ارائه خواهد کرد و نیازهای این قشر را پاسخ می دهد.
مدیر عامل بانک سپه در ادامه اظهار امیدواری کرد که از ترکیب صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری و بانک سپه ارزش افزوده ای ایجاد شود که سبب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم گردد.
وی افزود: بعنوان یک بانک بزرگ تجاری و با همکاری و تعامل مناسب همکاران در بانک سپه با این صندوق شاهد رشد و توسعه بخش مهمی از اقتصاد و حمایت از بخش کشاورزی خواهیم بود.
در ادامه این مراسم سیدعبدالکریم رضوی اردکانی مدیر عامل صندوق گفت: بخش کشاورزی یکی از محوری ترین بخش های اقتصادی کشور است که جایگاه وسیع و گسترده ای در تولید، اشتغال و صادرات دارد.
وی افزود: بخش کشاورزی حاوی ظرفیت های عظیمی است و نیازهایی وجود دارد که یکی از آنها سرمایه است.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با بیان اینکه این صندوق می تواند اوراق مشارکت و نظام بیمه ای داشته باشد اظهار داشت: صندوق حاوی ظرفیت های بزرگی برای حمایت از iبهره برداران بخش کشاورزی است.
وی اضافه کرد: سرمایه ما در صندوق اعتماد مردم و iبهره برداران و همچنین اعتماد نظام جمهوری اسلامی از جمله دولت و مجلس است.
مهندس رضوی اردکانی در ادامه سخنانش ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و مسئولین بانک سپه در اجرای انعقاد این تفاهم نامه برای حمایت از بخش کشاورزی تصریح کرد: حفظ و تقویت و حمایت از این صندوق وظیفه همهی همکاران در بانک سپه و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری است.
وی اضافه کرد: ورود یک بانک تجاری بزرگ بنام بانک سپه در بخش کشاورزی فرصتی برای پیشبرد امور کشاورزان است.
رضوی اردکانی با اشاره iبه اینکه اولین تجربه همکاری با بانک سپه را باید iبه یک فرصت برای پیشبرد امور تبدیل کنیم گفت: همگی باید تلاش کنیم که از تجربه موفق بانک سپه در بخش کشاورزی و ظرفیت ها و فرصت های بوجود آمده استفاده کنیم.
وی ادامه داد: صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جایگاهی می باشند که ظرفیت های بزرگ قانونی پیدا کرده اند. بنابراین امیدوارم که در کنار سیستم بانکی بتوانیم بخش کشاورزی را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.