حمایت صریح منافقین از ستوده+سند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

در پی افشاگری‌های صورت گرفته در مورد نسرین ستوده گروهک تروریستی منافقین که پیش از این سعی نموده بود حمایت خودش را از مرتبطینش در ایران پنهان کند، اینبار با حمایت از ستوده دست به یک انتحار سیاسی زده و همهی انکارهای فتنه‌گران مبنی بر اجماع با منافقین را نقش بر آب نموده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، در پی افشاگری‌هایی صورت گرفته در خصوص «نسرین ستوده»، گروهک‌های تروریستی چون منافقین که دستشان تا مرفق به خون مردم آغشته است کم‌کم چهره پلیدشان را از پشت نقاب دیپلماسی خارج آورده و به حمایت آشکار از عوامل داخلشان پرداختند.

منافقین

حمایت علنی گروهک تروریستی منافقین از ستوده در پایگاه اینترنتی رسمیشان

در همین جهت کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت وابسته به گروهک تروریستی منافقین به زبان آمده و ضمن اعلام نگرانی درباره ستوده از دیگر زندانیانی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند نیز حمایت نموده است. حمایت صریح و بی‌پرده منافقین از ستوده (وکیل مدافع تروریست‌ها و وطن‌فروش‌ها) و شیوا نظرآهاری (مرتبط با منافقین) و دیگر اشخاصی که به جرم جاسوسی دستگیر شده‌اند، جایی برای انکار اجماع فتنه‌گران با منافقین برای اقدام علیه نظام نمی‌گذارد.

منافقین

حمایت از ستوده در پایگاه اینترنتی منافقین

حمایت منافقین از ستوده تلاش‌های مذبوحانه فتنه‌گران برای تکذیب اینکه هیچ‌گاه اپوزیسیون با منافقین اجماع نخواهد نمود، برای چندمین بار نقش برآب نمود.

گفتنی است که پیش از این رسانه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی و سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری وابسته به صهیونیست‌های جنایتکار نیز از اسب سرکش ملی‌ مذهبی‌ها حمایت نموده بودند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.