حمایت قاطع وزارت ورزش از تیم ملی/ سیموئز: تاج جای حساسیت ؛ باشگاه ها را با تیم ملی آشتی دهد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس کروش بار دیگر از رئیس سازمان لیگ خواست تا در مصاحبه هایش به فکر موفقیت تیم ملی باشد.

آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس کروش و یکی از ۱۱ بازیکن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از رئیس سازمان لیگ خواست تا در گفت و گوهایش با رسانه ها از واژه هایی استفاده کند که ایجاد اتحاد می کنند نه جدایی و تفرقه میان باشگاه ها و تیم ملی . او در این باره گفت:« آقای تاج به عنوان مسئول سازمان لیگ حلقه ارتباطی لیگ و تیم ملی می باشند به همین سبب ما از او می خواهیم تا در گفته هایش این دقت را داشته باشد و سعی کند فضایی میان تیم ملی و تیم ها ایجاد شود که اتحاد به بار آورد نه جدایی و دلخوری. همه ما از یک خانواده هستیم و باید برای یک هدف تلاش کنیم و آن موفقیت فوتبال ایران است. این نکته ای است که فکر می کنم خود تاج هم به آن اعتقاد دارد و باید از این پس همه ما به ایجاد اتحاد بیشتر میان باشگاه ها و تیم ملی بیاندیشیم و در این مسیر حرکت کنیم.»
به گزارش ممتازنیوز، برنامه های تمرینی کارلوس کروش برای آماده سازی هرچه بیشتر تیم ملی و خواست او برای بازه ۶ هفته ای آماده سازی تیم ملی هفته قبل در اختیار مسئولان تازه وزارت ورزش به عنوان متولیان ورزش دولتی کشور قرار گرفته است و کارشناسان وزارت ورزش این برنامه را تائید کرده اند. سرپرست وزارت ورزش هم در دیدار پنجشنبه خود با کادرفنی تیم ملی حمایت قاطع خود از این برنامه و هزینه هایش از سوی دولت اعلام کرده و تاکید داشته است تیم های باشگاهی مختلف زیر نظر دولت برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی ، نهایت همکاری را با کادرفنی تیم ملی خواهند داشت.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.