حمایت مالی به بقای مسابقه شال و کلاه کمک می‌کند

۳۰ام بهمن ،

دبیر اجرایی مسابقه شال و کلاه:

مسعود طالاری معتقد است، چنانچه حمایت‎های بیشتری از این مسابقه صورت گیرد قطعا کیفیتش در سال‌های آینده بهتر می‌شود و به بقای این مسابقه کمک می‌کند.

مسعود طالاری دبیر اجرایی اولین مسابقه شال و کلاه دربارهٔ زمان برگزاری این مسابقه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این مسابقه از ۲۷ بهمن در باغ موزه هنر ایرانی آغاز شد و تا ۲۹ بهمن که همین امروز است ادامه دارد.

او ادامه داد: دیروز مراسم اختتامیه برگزار شد و ما در این مراسم با توجه به بضاعت دانشجویی که داشتیم از برگزیدگان که در سه گروه طراحی،”سه نفر”، شال”سه نفر” و کلاه “سه نفر”  بودند تقدیر به عمل آوردیم.

این مولف دربارهٔ کیفیت این مسابقه گفت: کیفیت در حد بسیار خوبی و در یک محیط دوستانه انجام شد.

کارشناس ارشد شیمی نساجی دربارهٔ حمایت از مسابقه شال و کلاه اضافه کرد: قسمتی از حمایت های اولین سال مسابقه “شال و کلاه” توسط انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تقبل کردند.

او ادامه داد: اگر اندکی حمایت شویم قطعا این مسابقه پتانسیل رشد بیشتری دارد و من با کمال افتخار دلم می خواهد که سال های آینده هم بتوانیم در سطح گسترده تر این مسابقه را برگزار کنیم و این حمایت می تواند به بقای ما کمک کند.

طالاری گفت: در اساسنامه ابتدایی در این مسابقه عنوان کردیم که دانشجو، فارغ التحصیل و هر کسی که این هنر را دارند در این مسابقه شرکت کنند و تجربیاتشان را به هم منتقل کنند، این مسئله از ابتدا ایده ما بود.

طالاری ضمن تاکید بر این مطلب که اجرایی شدن این مسابقه با همکاری یک گروه صورت گرفته است و باید زحمات همه گروه را در نظر گرفت در پایان گفت: از ماندانا درخشان فر؛”استاد دانشگاه و طراح لباس” که داوری مسابقه را به عهده داشت، سپیده تیزرو و، مهتاب شرافیان و امیر رضا شکری  بسیار تشکر می کنم که در این مسابقه ما را یاری کردند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.