حمایت مالی گسترده همجنس‌گرایان از اوباما در رقابت‌های انتخاباتی

 فارس به نقل از رویترز: «دانا پرلمن»، از حامیان مالی اوباما در لس‌آنجلس، موجی از پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی از سوی همجنس‌گرایان به عنوان اعلام آمادگی برای کمک به وی دریافت کرده است.

به گفته پرلمن، هر همجنس‌بازی می‌خواهد برای اوباما کاری بکند! پرلمن خود از حامیان همجنس‌گرایان در حزب دموکرات لس‌آنجلس است.

به نوشته رویترز هرچند هنوز زود است بگوییم که اوباما بابت حمایت از همجنس‌گرایان چقر به جیب زده است، اما به نظر می‌رسد این حمایت از نظر مالی به نفع کمپین انتخاباتی اوباما بوده است.

بنابراین گزارش، حمایت باراک اوباما از همجنس‌گرایان فضا را در آمریکا با قطب‌بندی شدیدتری مواجه کرده و اکنون کسانی هستند که با قدرت تمام برای پیروزی میت رامنی در این انتخابات نلاش خواهند کرد. «برایان براون»، رئیس سازمان ملی ازدواج آمریکا که از مخالفان ازدواج زوج‌های همجنس گراست و در کارولینای شمالی ۱. ۲ میلیون دلار خرج کرد تا این امر قانونی نشود، می‌گوید: «چه بر سر اوباما آمد که این امر را به یکی از مهم‌ترین مسائل مبارزات انتخاباتی‌اش تبدیل کرد؟»

وی همچنین بر این باور است که این موضوع به شدت با احساسات افراد سر و کار دارد و باعث می‌شود آن‌ها به کمپین انتخاباتی یکی از طرفین پیوسته و کمک مالی اعطا کنند.

جامعه همجنس‌گرایان امریکا از قبل نیز یکی از حامیان مالی اصلی اوباما بوده است. کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا اعلام کرده است که کمپین اوباما تاکنون توانسته است ۱۰۴. ۱ میلیون دلار برای خود پول جمع کند حال آنکه این مبلغ در خصوص رامنی تنها ۱۰. ۱ میلیون دلار است.

با این حال، «پاول‌گری»، یکی از حامیان بزرگ مالی اوباما بر این باور است که حمایت از همجنس‌بازان نخواهد توانست چندان بر معادلات انتخاباتی تاثیر گذارد.

در نظرسنجی‌ها، رامنی اندکی از اوباما عقب‌تر است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین بین الملل

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. gay:

    Agha dasteshon dard nakone ,be omide rozi ke to iran ham hamjensbazha betonan rahat zendegi konan

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.