حمایت مجلس از مدیران و کارکنان بانک ها

۱۹فروردین۱۳،

بینا- رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل و مدیران عالی بانک صادرات داشت ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان  این بانک حمایت قاطع مجلس از ابتکار عمل و اقدام شجاعانه مدیران و کارکنان پاک‌دست و خدوم در توسعه اقتصاد و تولید کشور را اعلام کرد.
به گزارش بینا، دکتر پورمختار جایگاه این بانک را در اقتصاد کشور برجسته دانست و گفت: این بانک بزرگترین بانک خصوصی کشور است و با گستردگی شعب خود در نقاط مختلف کشور در شهرها و روستاهای کشور توانسته رضایت خاطر مردم عزیز ایران را به دست آ‌ورد .
وی با اشاره به سوءاستفاده مالی بزرگ کشور در سال قبل گفت: به سبب تخلف تعداد انگشت‌شماری این سوءاستفاده شکل گرفت و نباید سببی برای از بین بردن زحمات سایر مدیران و کارکنان پاک‌دست و تأثیرگذار شود و نباید سبب رکود و کمرنگ شدن نقش بانک‌ها در اقتصاد کشور گردد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: به نمایندگی از مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ حمایت جدی از همکاران صدیق و زحمتکش شبکه بانکی را اعلام می‌کنم و تقاضا دارم که با روحیه و عزمی راسخ در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور پیشقدم باشید.
دکتر پورمختار با اشاره به مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی در کشور از سوی مقام معظم رهبری گفت: برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور تأثیرگذار نظام بانکی در صحنه اقتصادی کشور و حمایت بانک‌ها از صنعت، تولید و کشاورزی هستیم. انتظار داریم که با ابتکار عمل و با پرداخت تسهیلات و حمایت از تولیدات کشور وظیفه خود را انجام دهید. اگر در مواردی نیاز به تغییر و یا تعدیلی در قوانین است شجاعانه اعلام و مجلس آماده حمایت می باشد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در پایان ضمن حمایت دوباره از مدیران پاک و خدمتگزار بانک گفت: امیدواریم با حمایت و پشتکار کارکنان بانک به سمت پیشرفت و تعالی کشور و رشد و توسعه اقتصاد، تولید و به خصوص در بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.
در ادامه این مراسم مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به گستردگی این بانک در اقصی نقاط کشور و وجود شعب و واحدهای بانکی در خارج از کشور گفت: بانک صادرات به سبب این گستردگی بیشترین ارتباط و تماس را با مردم کشور دارد و نقش برجسته‌ای در خدمت‌رسانی و تأمین نیازهای مالی هموطنان عزیز را بر عهده دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: بانک­ها نقش مهمی در اقتصاد کشور، تولید و پرداخت تسهیلات به مردم و تأمین نیازهای مالی کشور دارند و با توجه به بانک محوری نظام اقتصادی کشور اهمیت نقش بانکها دوچندان می‌شود.
مدیرعامل بانک در بخش پایانی سخنانش گفت: بانک‌ها نیاز به حمایت مجلس دارند. امید است در بودجه سالانه کشور که در حال بررسی و تصویب در مجلس است از بانک‌ها حمایت شود و همچنین بخشی از بدهی دولت به بانک‌ها به صورت نقدی در بودجه پیش‌بینی شود تا بانک‌ها بیش از پیش در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و تأمین مالی پروژه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی فعال باشند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.