حمایت «مدونا» از باراک اوباما خبرساز شد

 خبرگزاری مهر: یکی از خوانندگان قدیمی و مشهور آمریکا با به زبان آوردن جملاتی طعنه آمیز خواستار آن شد که مردم این کشور در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری به “باراک اوباما” رای بدهند.

در روزهای گذشته یک تصویر ویدیویی دریوتیوب منتشر شده که درآن “مدونا”  در یکی از کنسرت های خود در حومه واشنگتن با به زبان آوردن جملات سیاسی از مردم آمریکا می خواهد تا به اوباما رای بدهند.

مدونا در این سخنان خود می گوید : اکنون این نکته جالب و باورنکردنی است که ما یک فرد آمریکایی- آفریقایی را به عنوان رئیس جمهور در کاخ سفید داریم… ما یک مسلمان سیاه پوست را در کاخ سفید داریم.. و این بدان معنی است که در کشور ما امید وجود دارد . اوباما برای تامین حقوق همجنس گرایان تلاش می کند بنابراین به این مرد رای بدهید.

مدونا و اوباما

این اظهارات خواننده قدیمی آمریکا با توجه به آنکه اوباما مسلمان نیست، موجب حساسیت ویژه رسانه ها شده و از همین رو مدونا روز گذشته در بیانیه ای که بر روی یوتیوب منتشر کرد اعلام نمود که مسلمان خواندن اوباما یک شوخی بوده است.

مدونا در این بیانیه که توسط سخنگوی وی خوانده می شود، می گوید: من با طعنه این جمله را گفتم. بله می دانم که اوباما مسلمان نیست اما در امریکا تعداد زیادی از مردم فکر می کنند که وی مسلمان است و خوب اگر اوباما مسلمان باشد چه اتفاقی می افتد؟

در ادامه بیانیه این خواننده پاپ آمده است : نکته ای که می خواستم به آن اشاره کنم این بود که یک مرد خوب، خوب است و هیچ فرقی نمی کند که این مرد خوب پیرو چه دینی باشد. برای من مهم نیست که اوباما پیروی چه دینی است و نباید برای بقیه مردم آمریکا هم مهم باشد.

حمایت جالب «مدونا» از باراک اوباما

اوباما و جرج کلونی

البته این تنها فرد مشهور در بازار موسیقی آمریکا و دنیای هالیوود نیست که از اوباما حمایت می کند بلکه پیشتر نیز حمایت “جرج کلونی” از بازیگران معروف سینمای آمریکا از اوباما، سروصدای زیادی را در غرب به راه انداخته بود.

کلونی که عنوان سفیر صلح سازمان ملل را یدک می کشد در یک اقدام حمایتی از نامزدی اوباما درانتخابات ریاست جمهوری، در خانه اش هدیه ای تاریخی به رئیس جمهوری آمریکا داد.

کلونی با فروش بلیط میهمانی شام، که در خانه وی برگزار شده بود، ۱۵ میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی باراک اوباما پول جمع کرده بود.  


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.