حمدی‌اصل:خاطره خوبی از بازی با ذوب‌آهن دارم

۰۷م آذر ،

امید حمدی‌اصل از دیدار صنعت نفت و ذوب‌آهن در سال ۷۴ گفت و افزود: در آن بازی حساس که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد با تک گلی که به ثمر رساندم سببات صعود صنعت نفت به لیگ آزادگان را فراهم کردم به همین خاطر همیشه از دیدار این دو تیم خاطره خوبی در ذهنم تداعی می‌شود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مسابقه فردا تیم فوتبال صنعت‌نفت مقابل حریف اصفهانی خود اضافه کرد: فوتبال امروز قابل قیاس با قبل نبوده به همین خاطر نمی‌توان نتیجه مسابقه را پیش‌بینی کرد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس ملاحظه کردم به پیروزی صنعت نفت مقابل حریف اصفهانی بسیار خوش‌بین هستم.

حمدی‌اصل تصریح کرد: عقیده من بر این است که در بازی فردا با ترکیبی هجومی وارد زمین شده و از بازیکنانی خلاق مثل رسول نویدکیا و رضا خالقی‌فر بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: خط دفاعی صنعت نفت نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ عملکرد بهتری داشته و با توجه خانگی بودن مسابقه مقابل ذوب آهن امیدوار هستم با حمایت تماشاگران برنده این بازی باشیم.

عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان با تمجید از مدیرعامل این باشگاه گفت: صالحی یکی از فوتبالی‌ترین مدیران ایران و حتی آسیا بوده که امتحان خود را در این ورزش به خوبی پس داده است.

وی در پایان اضافه کرد: اگر بازی مقابل ذوب‌آهن را با پیروزی از زمین خارج شویم به میزان قابل توجهی از اضطراب و استرس فعلی کاسته می‌شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز چهارشنبه میزبان ذوب آهن اصفهان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.