حمزه ندری : هدفم مدال طلای سنگین وزن جودوی پارالمپیک است

حمزه ندری روز یکشنبه در جریان اردوی امادگی تیم ملی جودوی ایران در باشگاه پاس تهران در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه تمرینات امادگی به شکل مستمر و طبق برنامه برگزار می شود و در این زمینه ، کادر فنی و ملی پوشان با تلاش بسیار ، کمر همت بسته اند .

وی افزود : محل اردو در آکادمی المپیک از نظر تغذیه و دیگر امکانات ، شرایط مناسبی دارد و جا دارد از مسوولان کمیته پارالمپیک و فدراسیون کم بینایان و نابینایان که ما را حمایت می کنند ، قدردانی نمایم .

این جودو کار باسابقه که نایب قهرمانی جهان و قهرمانی بازیهای پاراسیایی در دوره گذشته را در کارنامه خود دارد ، افزود : تمام هم و غم من این است که در لندن به مدال طلا دست پیدا کنم و برای رسیدن به این مهم ، سخت در حال تمرینات جدی هستم .

ندری درباره حضور در اردوی ازبکستان گفت : اعضای تیم ملی جودوی کم بینایان و نابینایان کشورمان روز سه شنبه هفته جاری به ازبکستان می روند تا اردویی ۱۰ روزه در این کشور داشته باشند که بطور قطع ، برای ملی پوشان مفید خواهد بود .

وی افزود : برگزاری اینگونه اردوها ، انگیزه و روحیه ملی پوشان را مضاعف می کند و امید است که پس از بازگشت از ازبکستان بتوانیم با شرایط ایده ال خود را اماده سفر به لندن کنیم .

ندری در خصوص حریفان اصلی خود در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ گفت : جودو کار ژاپنی و قهرمان جهان و همچنین نماینده جمهوری آذربایجان قهرمان دوره پیش بازیهای پارالمپیک ، حریفان اصلی من هستند . البته من از آنها و دیگر حریفان ، اشنایی کامل دارم و کادر فنی تیم ملی در این زمینه ، اطلاعات جامعی را به من منتقل کرده اند .

این جودوکار کم بینای لرستانی در پایان ضمن قدردانی از تلاش مسوولان ذیربط و همچنین حمایت رسانه ها ، ابراز امیدواری کرد که در بازیهای پارالمپیک لندن بتواند با کسب مدال طلا ، پاسخگوی این محبت ها باشد .

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۸۰۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.