حمله اشرار نقاب‌دار با میله به پیرزنی

۲۷ آبان ،

83-20.jpg

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: شرارت سارقان در شهر پرندک، پیرزنی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی، سرهنگ داوود کاظمی در این‌باره گفت: سارقان با داشتن اطلاعات دقیق از پیرزنی و پوشاندن چهره خود به در منزل وی مراجعه کردند و هنگامی که وی برای بازکردن در خانه برای این اشخاص اقدام کرد، سارقان اقدام به گرفتن گردنبند وی کرده که با مقاومت پیرزن مواجه می‌شوند و در این هنگام سارقان با میله آهنی بر سر این پیرزن ضربه وارد کرده و او را راهی بیمارستان کردند.

کاظمی با اشاره به اینکه ماموران برای رسیدگی به این موضوع به محل اتفاق اعزام شدند، اظهارکرد: شرایط جسمی پیرزن مصدوم هم‌اکنون رضایت‌بخش است.

وی گفت: تحقیقات و اقدامات اولیه با استفاده از شماره پلاک خودرو که توسط یکی از اهالی یادداشت شده بود برای دستگیری سارقان متواری آغاز شد.

به گفته کاظمی چندین اکیپ گشتی به سطح شهرستان اعزام و کلیه محورهای مواصلاتی خروجی شهرستان مسدود شد و نهایتا این خودرو در محور قدیم تهران – ساوه که قصد خروج از شهرستان و وارد شدن به حوزه استحفاظی ساوه را داشت با دو سرنشین متوقف و هر دوی آنان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زرندیه گفت: در تحقیقات مشخص شد یکی از سارقان حاوی سابقه سرقت بوده و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.