حمله به بازار شاسی بلند ها با اوپل Insignia Country

اردیبهشت ۱۴۰۳

اوپل/واکسهال جزئیات تازهی از شاسی بلند تازه متولد خود منتشر کرده است،این خودرو اواخر امسال برای تسخیر بازار شاسی بلندها برای فروش عرضه خواهد شد.

Opel Insignia Country Tourer 2014

Opel Insignia Country Tourer 2014

نام این خودرو Insignia Country Tourer است و اولین حضور آن در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت در ماه سپتامبر خواهد بود.از الآن این خودرو برای اصلی‌ترین رقیب خود یعنی A6 allroad خط و نشان می‌کشد.

Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_04

این خودرو که تست‌های خود را گذرانده است با سه پیشرانه عرضه خواهد شد از جمله آن‌ها یک موتور بنزینی و دو موتور دیزلی است.از موتور ۲ لیتری SIDI بنزینی آغاز می‌کنیم که مجهز به یک توربوشارژر می‌باشد،این موتور می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

دو موتور دیزلی ۲ لیتری CDTI هم موجود است،موتور اول دارای توربو دیزل است که می‌تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.در آخر هم موتوری BiTurbo وجود دارد که قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۱۹۵ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر می‌باشد.

هر دو پیشرانه دو لیتری بنزینی و ۲ لیتری توربو دیزل می‌توانند با گیربکس ۶ سرعته دستی با اتوماتیک عرضه شوند اما پیشرانه ۲ لیتری BiTurbo دیزلی تنها با گیربکس اتوماتیک قابل سفارش است.

Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_03

    Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_05 Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_07

این خودرو دارای شخصیتی اسپرت است،از عواملی که این خودرو را جذاب و اسپرت نشان می‌دهند می‌توان به ارتفاع کمتر خودرو،جلو پنجره مشبک بزرگ‌تر،قطعات کرومی و سپر های تازه اشاره کرد.متأسفانه کابین این خودرو هنوز رونمایی نشده است.این خودرو ۴×۴ می‌باشد که نیرو موتور به صورت الکترونیکی قابل کنترل است،گشتاور این خودرو هم بین محور جلو و عقب به صورت خودکار کنترل و تقسیم می‌شود.همچنین این خودرو از دیفرانسیل ضد لغزش بهره می‌برد تا در شرایط سخت، راننده بتواند آن را به آسانی هرچه تمام‌تر کنترل کند.

    Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_02 Opel-Insignia_Country_Tourer_2014_800x600_wallpaper_06

اطلاعاتی دیگر اعم از قیمت و مصرف سوخت هنوز منتشر نشده است و باید منتظر آن‌ها بود.به نظر شما این خودرو می‌تواند غولی چون A6 را شکست دهد؟

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.