حمله به زیربناهای سایبری اسرائیل

کیهان نوشت:گنبد آهنین نام سیستم سپرموشکی و دفاعی رژیم صهیونیستی است که هفته گذشته به واسطه عبور پهپاد تجسسی حزب الله از آن و پرواز در عمق آسمان فلسطین اشغالی در منطقه استراتژیک نقب، امتحان بدی پس داد و تردیدهای جدی درباره کارآمدی آن به وجود آمد. این ضربه استراتژیک حزب الله باعث برکناری دورون غبیش فرمانده نیروهای پدافند ارتش اسرائیل شد. 
به گزارش رادیو اسرائیل بنیامین نتانیاهو برای نخستین بار خبر داد اسرائیل هدف حملات سایبری گسترده عوامل بیگانه قرار دارد و لذا تلاش می کند که نوعی سیستم «گنبد آهنین دیجیتال» برپا کند که بتواند جلوی این حملات روزافزون سایبری را بگیرد. نتانیاهو که درنشست هفتگی هیئت دولت سخن می گفت تاکید کرد: دشمنان می کوشند به شبکه های زیربنایی کامپیوتر اسرائیل حمله کنند و آن ها را از کار بیاندازند و همه روزه ما شاهد چنین تلاشی هستیم. اسرائیل به اقدامات دفاعی لازم دست می زند.»
یادآور می شود قدرت نمایی هفته گذشته حزب الله در جنگ الکترونیک باعث شد مجله تخصصی صهیونیستی موسوم به اسرائیل دیفنس که در زمینه امور امنیتی و نظامی فعالیت می کند، بنویسد: اسرائیل به دلیل ناتوانی در مقابله به موقع با پهپاد حزب الله متحمل شکست بزرگی شده است. ما باید پس از این اتفاق به شکل جدی، به حرف های سیدحسن نصرالله گوش دهیم. 
این نشریه صهیونیستی می افزاید: دبیرکل حزب الله هرگاه حرفی زده به آن عمل کرده است. هدف قرار گرفتن یکی از ناوچه های رزمی اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و نفوذ به عمق منطقه نقب با هواپیمای بدون سر نشین چند نمونه از این وعده هاست. این مرد به خوبی می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند و از همه جزئیات به خوبی آگاه است، لذا هنگامی که وی مسئولیت اعزام هواپیمای بدون سرنشین را بعهده گرفت، بر ما واجب شده است تا به خوبی به صحبتهای وی گوش بدهیم.
نویسنده ادامه می دهد: من صحبتهای سیدحسن نصرالله مبنی بر اینکه این اولین بار نیست که هواپیمایی این چنین بر فراز اسرائیل پرواز می کند باور می کنم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.