فیلم حمله به علی دایی در زعفرانیه با چاقو و سرقت گردنبندش در کنار دخترش نورا

سرقت گردنبند علی دایی یکی از سرشناس ترین چهره های ایران در روز روشن و وسط خیابان بیانگر شرایط سخت زندگی اجتماعی  حال حاضر است. این اتفاق در در حوالی منزل او رخ داده و مشخص است برای او کمین گذاشته‌اند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی گفت: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است اما نکته این است که متاسفانه گردنبند اوکاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدارهای همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.


دایی در آن لحظات البته که علاوه بر مراقبت از خودش باید از جان دخترش نورا نیز در برابر سارقی که با چاقو به سمت او حمله کرده بود نیز محافظت می کرد. قهرمان فوتبال ایران هرچند توانست خودش و فرزندش را از این مهلکه سالم خارج کند اما بی شک این سرقت می تواند تبعات ذهنی و روحی سختی نیز برای آنها داشته باشد.


این فیلم نشان می دهد که دو سارق برای سرقت از دایی در کمین بوده و او را زیرنظر داشته‌اند. یکی از آن ها از موتورسیکلت پیاده شده و دایی که دست دخترش را گرفته و از اتومبیل پیاده شده را تعقیب و دیگری با موتور با فاصله حرکت می کند. 


دایی از پشت فرمان به سمت راست می‌آید که دخترش را از ماشین پیاده کند که ناگهان سارق در نقطه کوراز پشت به او حمله می کند ، دایی سریع برمی گردد تا واکنش نشان دهد اما از طرفی باید دخترش را از مهلکه خارج کند، نورا به سمت خانه های کنار پیاده رو می دود و از صحنه دور می شود و دایی که غافلگیر شده با سارق که با چاقو به او حمله کرده درگیری کوتاهی پیدا می کند اما سارق تعادل او را بهم زده و می گریزد. 


دایی بلند می شود و دنبالش می دود اما او سوار موتور شده و از صحنه فرار می کند. موضوعی که در مورد این سرقت وجود دارد این است که سارق از در زمان دزدی ماسک به صورت دارد هرچند شاید از طریق دیگر دوربین های کوچه بیشتر قابل شناسایی باشد.

سرقت از علی دایی شباهت زیادی به سرقتی داشت که در مردادماه سال گذشته از مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ دو ستاره تیم فوتبال آرسنال منتشر شد که در لندن توسط دو سابق موتور سوار و با اسلحه سرد مورد حمله قرار گرفتند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.