حمله به مهمانپرست هدیه‌ای که منافقین به آمریکایی‌ها دادند

شمسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حمله منافقین به سخنگوی وزارت امور خارجه هدیه‌ای بود که از سوی منافقین به خاطر خدمات آمریکایی‌ها به آنان داده شد.

رامین شمسایی معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به خروج نام گروهک تروریستی منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی توسط آمریکا اظهار داشت: منافقین بازوی محرکی برای دستیابی آمریکا به منافع‌اش است.

وی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین سال‌ها درعراق با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران جنایات بی‌شماری را انجام دادند، تصریح کرد: آمریکا همواره از ابتدای انقلاب تاکنون برای بحران سازی علیه ایران از این گروهک تروریستی استفاده کرده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه ادعاهای غرب در زمینه حقوق بشر و دموکراسی پوچ و واهی است، گفت: استفاده آمریکا از منافقین تنها برای تاثیرگزاری در شرایط بین‌المللی و فعلی ایران و دستیابی به اهداف استعماری صورت می‌گیرد و منافقین تنها ابزاری برای رسیدن آمریکا به اهدافش به شمار می‌روند.

شمسایی با اشاره به حمله منفاقین به مهمانپرست در نیویورک افزود: حمله منافقین به سخنگوی وزارت امور خارجه هدیه‌ای بود که از سوی منافقین به خاطر خدمات آمریکایی‌ها به آنان داده شد.

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با این اقدام خود باید پاسخگوی اقدامات منافقین باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعا این گروهک جنایتکار سعی خواهند کرد در روند انتخابات اخلال ایجاد کنند که ما باید مواظب اینگونه اعمال آنها باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.