حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان ۲ کشته داشت/ رژیم صهیونیستی: پاسخ می‌دهیم

در پی حمله به یک کشتی اسرائیلی در سواحل عمان، وزارت خارجه آمریکا از این موضوع ابراز نگرانی کرد و رژیم صهیونیستی خواهان “پاسخ قاطع” به این اقدام شده است.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از الجزیره، امروز یک کشتی نفتکش که مدیریت آن را شرکت اسرائیلی زودیاک، بر عهده دارد در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت که این شرکت مدعی شده در این حمله دو خدمه کشتی که یکی انگلیسی و دیگری شهروند رومانی بوده، کشته شده‌اند.

در پی این حمله وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رئیس ستاد ارتش این رژیم تشکیل جلسه داد. یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی هم گفته است: اسرائیل احتمالا به حمله به کشتی خود پاسخ می دهد اما اینکه که چگونه و چه زمانی این پاسخ داده می شود، مشخص نیست.

یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل هم با متهم کردن ایران به دست داشتن در این حمله، خواستار “پاسخ قاطع” به حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در سواحل عمان شد.

او در بیانیه‌ای گفت که به وزیر خارجه انگلیس گفته است: “باید در قبال حمله‌ای که در آن دو نفر از خدمه کشتی کشته شدند واکنش سختی نشان داد. ایران تنها مشکل اسرائیل نیست بلکه به همه آسیب می‌رساند.”

وزارت خارجه آمریکا می گوید نسبت به گزارش ها درباره حمله به کشتی اسرائیلی در سواحل عمان نگران است و در حال دنبال کردن اوضاع است.

رویترز هم به نقل از منابع اطلاعاتی اروپایی و آمریکایی مدعی شد: کشتی که برای شرکت اسرائیلی کار می کرد احتمالا با حمله پهپادی هدف گرفته شده است و ایران مظنون اصلی در حمله به این کشتی است.

این کشتی در حال حاضر با اسکورت یک ناو آمریکایی در حال ادامه مسیر خود است.

در همین حال شبکه العالم به نقل از “منابع مطلع مقاومت در منطقه” اعلام کرد که حمله امروز به کشتی اسراییلی در دریای عمان در پاسخ به حمله اخیر تل آویو به فرودگاه ضبعه منطقه قصیر سوریه صورت گرفته است.

این حمله رژیم صهیونسیتی به شهادت دو نفر از عناصر مقاومت منجر شده بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.