حمله بی‌رحمانه زورگیر به دختر جوان

۰۵خردادماه،

یک زورگیر خشن روز قبل به دختر ۲۴ ساله‌ای در محدوده ولنجک حمله ور شد و با مضروب ساختن آن توسط چاقو اقدام به ربودن اموالش را کرد.

به گزارش مشرق، روز قبل ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که یکی از شهروندان تهرانی سراسیمه و خون آلود به آنها مراجعه کرده و ضمن معرفی خود به نام “مریم” عنوان داشت که دقایقی پیش یک زورگیر موتورسوار با تهدید چاقو و سلاح سرد سعی در زورگیری از وی داشته و زمانی که با مقاومت او روبرو شده با سلاح سرد زخمی اش کرده است.

بلافاصله ماموران محل مذکور را تحت نظر قرار دادند و با توجه به اینکه هنوز زمان زیاد از اتفاق نگذشته بود، توانستند سارق زورگیر را در همان محل هنگام فرار شناسایی و تعقیب کنند.

سارق در تعقیب و گریز با موتورسیکلت ناگهان تعادل خود را از دست داده و به زمین خورد که بلافاصله از سوی ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک عدد تیغ موکت بری و یک کیف زنانه که متعلق به شاکی بود، کشف شد.

سارق که “عباس” نام داشت به همراه شاکی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده اعلام کرد که با توجه به تاریکی و خلوتی محل فکر سرقت از شاکی به سرش افتاده و با تیغ موکت بری که همراه داشته است به وی حمله و پس از مجروح کردن او تلفن همراه و کیفش را سرقت کرده است.

دقایقی بعد با هماهنگی انجام شده از سوی بهداری پلیس تهران بزرگ شاکی که مجروح شده بود مداوا شد اما به خاطر پارگی تاندوم دست چپ و همچنین با توجه به اینکه نیاز به عمل جراحی داشت به بیمارستان منتقل شد.

سرکلانتر اول پلیس پایتخت با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اعتراف های متهم و همچنین شکایت مالباخته پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.