حمله تند فرگوسن به لیورپول : فقط پول را هدر می دهید!

۰۶م آذر ،

حمله تند فرگوسن به لیورپول : فقط پول را هدر می دهید!

اخبار لیگ برتر انگلیس : باشگاه منچستریونایتد : سرمربی تیم منچستر یونایتد سرالکس فرگوسن اعتقاد دارد لیورپول بیشتر از ارزش اندی کارول پول داده است.

به گزارش فوتبال آنلاین اندی کارول در سال ۲۰۱۱ با پرداخت ۳۵ میلیون پوند به آنفیلد آمد و بعد از اینکه در لیورپول به شرایط دلخواه مربی نرسید،به طور قرضی به وست هام یونایتد فرستاده شد.

فرگوسن در این باره گفت که لیورپول باید قبل از انجام چنین معاملاتی بیشتر تحقیق کند تا این جور مسائل گریبان گیر باشگاه نشود.

او گفت :بازیکنی مانند اندی کرول که در نیوکاسل بازی های زیادی نکرد و چیز خاصی از خودش نشان نداد باید با یک قرارداد ۳۵ میلیونی به باشگاهی مثل لیورپول بیاید؟ او جوان بود و این قرارداد برای او بزرگ بود. لیورپول در خریدن این بازیکن به نوعی دست به قمار زد و متأسفانه نتیجه ای نگرفت .

وقتی که باشگاه می خواهد یک معامله ی ۳۵ میلیون پوندی انجام می دهد باید بیشتر در تمارین روی او کار کند تا مجبور نشود او را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

فرگوسن اظهار داشت که کم تجربه بودن راجرز مربی لیورپول ،ممکن است در آینده باز هم این جور مسائل را در برداشته باشد:

 آنها دنبال کلینت دمپسی بودند و چون به نتیجه نرسیدند ناگهان کرول را خریدند و به نظر می رسد خود آن ها هم انتظار نداشتند از خریدن این بازیکن نتیجه نگیرند. وقتی سرمربی در این حد جوان و بی تجربه باشد این مسائل اتفاق می افتد و تا امروز آنها ۳۵ میلیون پوند و یک بازیکن را از دست داده اند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.