حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان

حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان

ممتاز نیوز – با آغاز اکران فیلم «سلام بمبئی ۲» یکی از خبرگزاری‌ها گزارش تند و تیزی علیه فیلم سلام بمبئی دو نوشت و مدعی شد صحنه‌های رقص فیلم سلام بمبئی ۲ آنقدر هیجان‌انگیز است که سالن‌داران مجبورند چراغ‌ها را روشن کنند. امروز جواد نوروزبیگی در گفتگویی پاسخ قاطعانه‌ای به این ادعا داده و آن را یک دروغ بزرگ رسانه‌ ای خوانده است. از سوی دیگر با توجه به اعتراض پخش‌کنندگان برخی فیلم‌ها به تعداد سالن‌های در اختیار فیلم سلام بمبئی دو، امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده ۲۷ سالنی که «سلام بمبئی» در تهران دارد کاملا قانونی است. حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان را پی می گیریم.
به گزارش ممتاز نیوز به نقل از آی سینما، یک روز بعد از اکران فیلم «سلام بمبئی ۲» که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد، خبرگزاری فارس در گزارشی موضع سختی در قبال اکران سلام بمئی دو گرفت و در گزارشی با تیتر «نمایش فیلم با چراغ‌های روشن!/ «سلام بمبئی» بازگشت به سینمای کاباره‌ ای» نوشت: «بهتر است مدیران مجوزدهنده به فیلم سلام بمبئی ۲ در یکی از سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم حاضر شوند تا ببینند بعد از صحنه‌های عاشقانه و رقص در سالن سینما چه هیجانی به مخاطب القا می‌شود به‌گونه‌ای که چراغ‌های داخل سالن روشن می‌شود.» و خواستار تحریم فیلم سلام بمبئی در سینماهای حوزه هنری شد. گزارشی که بلافاصله در برخی رسانه‌های همسو هم بازنشر شد. حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان را بررسی می کنیم.
با توجه به تجربه‌های قبلی به نظر می‌رسید این گزارش حاشیه‌هایی را برای «سلام بمبئی» رقم خواهد زد، اما به نظر می رسد با توجه به این‌که فیلم از سوی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس دیده شده و معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نیز بر مراحل تولید فیلم سلام بمبئی نظارت داشته است بعید است فیلم سلام بمبئی ۲ دچار حاشیه دردسر سازی شود.

حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان

با این حال گزارش این خبرگزاری از طرف سازندگان «سلام بمبئی» بی‌پاسخ نمانده و امروز جواد نوروز بیگی نتشر کننده این گزارش را «دروغگوی بزرگ» خوانده و درباره چراغ‌های روشن در زمان نمایش فیلم سلام بمبئی و بازگشت به سینمای کاباره‌ای گفته است: «این دروغ بزرگ رسانه‌ای‌ است که می‌خواهد با ایجاد جو برای فیلم حاشیه درست کند. از قول من بنویسید: این دروغ بزرگ آن رسانه‌‌ ا‌‌ست.»
تهیه‌ کننده سلام بمبئی دو با اشاره به این‌که خودش چندین‌بار در سالن‌های مختلف «سلام بمبئی» را با مردم دیده، به انتشارکنندگان گزارش پیشنهاد جالبی هم داده است:‌ «هرگز با چنین صحنه‌هایی مواجه نشدم. نمی‌دانم بر چه مبنایی این ادعای دروغین را مطرح کرده‌اند و می‌خواهم به آن‌ها پیشنهاد بدهم همراه باهم فیلم سلام بمئی دو را در سالن‌های مختلف تماشا کنیم تا باورشان شود که چنین چیزی واقعیت ندارد و یک تصور غلط است.» حمله تهیه کننده سلام بمبئی به منتقدان را ادامه می دهیم.
نوروزبیگی معتقد است «سلام بمبئی» برای مخاطب ساخته شده و فیلمی گیشه‌ پسند است، نوروز بیگی با اشاره به این‌که انتظار فروش بالا در اکران را داشته‌اند، ابراز امیدواری کرده فروش بالای فیلم سلام بمبئی دو فقط مختص روزهای اول نباشد و «سلام بمبئی دو» در طول اکران عمومی این روند را ادامه دهد. تهیه‌ کننده سلام بمبئی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره لغو مراسم افتتاحیه فیلم سلام بمبئی نیز عدم استقبال مخاطبان را رد کرده و دلیل اصلی این اتفاق را صادر نشدن مجوز توسط اداره اماکن دانسته است.
از طرف دیگر با توجه به اعتراض پخش‌کنندگان برخی فیلم ها درباره تعداد سالن‌های فیلم «سلام بمبئی» که می‌توانست حاشیه دیگری را برای سلام بمبئی رقم بزند، امروز غلامرضا فرجی نیز تعداد سالن‌های این فیلم را قانونی دانسته و گفته است: «طبق آیین‌نامه شواری صنفی نمایش هر فیلم در سینماهای تهران می‌تواند از ۲۲ سالن کلی و ۵ سالن حمایتی و در جمع ۲۷ سالن برخوردار باشد و بر همین اساس سالن‌ های «سلام بمبئی» قانونی است.»
«سلام بمبئی» با همه حاشیه‌هایی که پس از لغو مراسم افتتاحیه و روزهای اول اکرانش با آن مواجه شده، در دو روز اول اکرانش فروش یک میلیاردی را رد کرده است و به نظر می‌رسد هفته اول را با فروش بسیار بالایی به پایان می‌رساند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.