حمله جلالی به فولادی ها : آنها از بازی تراکتور می ترسند / لیست مازاد یک دروغ شیطانی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجید جلالی

 

خانه ورزش: در حالیکه تراکتور در آغاز مجدد لیگ به دیدار فولاد خواهد رفت تا به در جدول برسد ، جلالی با این مصاحبه بسیار محکم از تیمش دفاع می کند .

آنها از بازی تراکتور نگرانند
مجید جلالی در خصوص مصاحبه اخیر کورش بختیاری زاده به آناج گفت: من صحبتی در خصوص گفته های ایشان ندارم، تیم آقای بختیاری زاده به ما رسیده است و ظاهرا نگرانی شدیدی دارند که با این صحبت ها و مصاحبه ها قصد دارند نگرانی خودشان را کمتر کنند. تمام مدتی که در فولاد کار کردم هیچ مشکلی با فولاد نداشتم و برای همین هیچ صحبتی نمی خواهم در این خصوص انجام دهم.

به کارم در فولاد افتخار می کنم
به نظر من نتایج فوتبال آنقد ارزش ندارد که آدم دست به چنین کار هایی بزند و بهتر است تمرکز ما به بازی باشد چون این بازی اهمیت بسیاری برای ما دارد.من دوستان بسیاری در فوتبال دارم و نمی خواهم همین فوتبال، دوستانم را از من بگیرد و در فولاد هم کارهایی که کردم نتایجی ماندگار و تأثیر گذار داشته اند و به این موضوع افتخار می کنم.

 این یک دروغ شیطانی است
وی در مورد ناراحتی هواداران از جدایی مهدی کریمیان، محمد ابراهیمی و مهدی کیانی گفت: هواداران باید باهوش باشند چطور ممکن است یک مربی بازیکنان خوب و تأثیر گذار خود را در لیست مازاد قرار دهد. هواداران بدانند ما در مورد تهاجم هستیم، می خواهند ما را اذیت کنند و تیم تراکتورسازی را تخریب کنند. هواداران نباید چنین شایعاتی را باور بکنند. این حرف های دروغ و شیطانی را نباید باور کنند.
 

 مارکو مازاد است و سنگالی به در نمی خورد
جلالی در مورد بازیکن سنگالی و آخرین وضعیت مارکو گفت: آن بازیکن اصلا خوب نبود و از لحاظ فنی پایین بود. مارکو در تمرینات عملکرد ضعیفی داشت و به سبب پایین بودن بار فنی این بازیکن، دیپورت می گردد.
 
   بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند
                                  
عضو کادر فنی تراکتورسازی در مورد ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان تراکتورسازی گفت: ما در آستانه حساس ترین و سرنوشت ساز ترین بازی لیگ هستیم. شما ببینید انواع اقسام حاشیه ها را آغاز کرده اند پس بهترین کار همینی بود که انجام دادیم.
 
تمرینات خوبی را پشت سر میگذاریم
وی در پایان با ابراز عملکرد خوب بازیکنان در تمرینات اضافه کرد: عملکرد بازیکنان در تمرینات بسیار خوب شده است و در داخل تیم مشکلی نداریم، مرتب سعی می کنم بازیکنان را برای بازی متمرکز کنم ولی هر روز موضوعی پیش می آورند که تمرکز و اتحاد بازیکنان را بهم بزنند.

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.