حمله زورگیران به دبیرستانی در جنت‌آباد+ عکس

۲۷م اسفند ،

در پی شکایت دبیرستان علامه طباطبایی در جنت آباد مبنی بر حمله زورگیران به دانش‌آموزان این واحد ماموران طی اقدامات اطلاعاتی توانستند متهمان را دستگیر کنند.

 روزگارنو: سرهنگ فرهاد نائبی رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هفته قبل در پی اعلام شکایتی از سوی دبیرستان علامه طباطبایی در محدوده جنت آباد بلافاصله ماموران اطلاعات و تخصصی این کلانتری افدامات لازم خود را آغاز کردند. 

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ادامه داد: در خلل رسیدگی به شکایت مدرسه دو تن از دانش آموزان همان واحد آموزشی به همراه والدین خود به کلانتری مراجعه کردند و اظهار داشتند: برای خرید خوراکی از مدرسه خارج شدیم که ناگهان دو فرد یکی چاق قد کوتاه و دیگری لاغرو قد بلند به ما حمله ور شده و با تهدید قمه گوشی همراه و کیف پولمان را به سرقت بردند. 

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: با اقدامات چهره نگاری با همکاری دانش آموزان هویت ظاهری این اشخاص شناسایی و در اختیار کلیه واحدهای گشتی منطقه قرار گرفت. 

وی افزود: در پی تشدید اقدامات ماموران توانستند صبح روز جاری متهمان را در محدوده جنت آباد شناسایی و طی یک تعقیب و گریز طاقت فرسا و اجرای طرح مهار متهمان دستگیر و به مقر انتقال داده شدند. 

سرهنگ فرهاد نائبی تاکید کرد: مالباختگان به کلانتری مراجعه کرده و با شناسایی زورگیران شکایت خود را تنظیم کردند و همچنین متهمان در بازجویی معترف شدند که با کمک یکدیگر از دانش آموزان آن منطقه زورگیری می کردند. 

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد خاطر نشان کرد: پرونده متهمان تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.