حمله سارقان مسلح به موهای زنان! +عکس

گردآوری توسط گروه خبرها ممتازنیوز

در خیابان های شهرهای ونزوئلا سارقان مسلح حتی در روز روشن هم در بریدن موهای زنان تردیدی به خود راه نمی دهند. آنها گیسوهای به سرقت رفته را به سازندگان کلاه گیس های طبیعی می فروشند.

در خیابان های شهرهای ونزوئلا سارقان مسلح حتی در روز روشن هم در بریدن موهای زنان تردیدی به خود راه نمی دهند. آنها گیسوهای به سرقت رفته را به سازندگان کلاه گیس های طبیعی می فروشند.

زنان ونزوئلایی این روزها در بیم و هراس به سر می برند به ویژه زنانی که دارای موهای بلند و صاف می باشند. برای تامین نیاز های بازار بسیار پر رونق کلاه گیس های طبیعی سارقان در حمله به زنان در روز روشن و در خیابان های شلوغ شهر های ونزوئلا با هدف بریدن موی آنها تردیدی به خود راه نمی دهند.

زنانی که موهای بلند و صاف دارند بهترین طعمه ها برای سارقان گیسو محسوب می شوند. موهای به سرقت رفته سپس به کارگاه های ساخت کلاه گیس های طبیعی فروخته می شوند.

ماموران پلیس سردرگم شده اند زیرا نمی توانند سارقان گیسو را دستگیر کنند. یک کمیسر پلیس شهر ماراکایبو می گوید: اعضای مافیای گیسو «پیرانا ها» لقب گرفته اند. بسیاری از زنها از ترس خودشان موهایشان را کوتاه می کنند تا مورد حمله قرار نگیرند. قربانیان از بیم انتقامجویی اوباش جرات شکایت ندارند. سارقان مو در همه جا دست به سرقت مو می زنند: در خیابان ، در ساحل دریا یا در مراکز تجاری. آنها با انواع سلاح ها قربانیان خود را تهدید کرده و سپس گیسوی آنها را قیچی می کنند.

یک زن قربانی به شبکه تلویزیونی گلوبوویزیون گفت: دو ناشناس در مرکز شهر به من حمله کردند. ابتدا فکر کردم که می خواهند موبایلم را که در دستم بود، سرقت کنند. اما آنها یک قیچی از جیب در آوردند. حتی فرصت فکر کردن، فرار یا هیچ کار دیگری را نیافتم. وقتی در آینه نگاه کردم دیدم که اثری از موهایم نیست.

فقر فزاینده در این کشور آمریکای جنوبی عامل اصلی این جرم نوظهور است. «پیرانا ها» یا سارقان گیسو از زاغه ها می آیند، جایی که ۶۰ درصد جمعیت کشور در آنجا زندگی می کنند. ونزوئلا تنها کشوری نیست که سارقان گیسو در آن فعالیت دارند. سرقت موی زنان در برزیل نیز رواج پیدا کرده است.

هند اولین کشور تامین کننده مو برای کلاه گیس های طبیعی در جهان است. زنان فقیر به سبب نیاز موهای خود را می فروشند. کشورهای آسیای جنوب شرقی و چین نیز از جمله تامین کنندگان مواد اولیه این بازار می باشند. اوکراین و مولداوی در اروپا تامین کننده موهای بور طبیعی می باشند که قیمت هر کیلوی آن چهار برابر موهای مشکی است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.