حمله علی آبادی به احمدی نژاد ۵ ماه بعد از پایان دولت: او دایی را برکنار کرد !

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – محمد علی آبادی در گفت و گویی با خبرگزاری تسنیم ، نکاتی جالب را دربارهٔ ۸ سال مدیریت ورزشی اش گفته است و این گزیده ای از گفت و گوی تسنیم با علی آبادی است.

*آقای احمدی نژاد به من گفت باید در فدراسیون فوتبال تغییراتی بسیار اساسی صورت بگیرد. منظور او تغییر دادکان نبود؛ بلکه موضوع از دید ایشان بسیار عمیق‌تر از این صحبت‌ها بود اما من مدیر بودم و باید بر اساس آن چیزهایی که وجود داشت و می‌دیدم، تصمیم می‌گرفتم نه دیدگاهی که ایشان داشتند. باید فضای موجود در داخل و خارج از کشور را در این خصوص می‌دیدم. با فضای بین‌الملل در موارد مختلف کار کرده بودم و می‌دانستم نباید بی‌گدار به آب بزنیم و به نوعی رفتاری کنیم که برای ما مشکل ایجاد شود. به همین سبب من هیچ اقدامی در خصوص برکناری دادکان انجام ندادم.

*آقای احمدی‌نژاد باتوجه به شناختی که من از فوتبال داشتم، اعتقاد داشت اگر به فدراسیون بروم، فوتبال بسیار می‌تواند موفق باشد. شاید ۱۵ روز خدمت ایشان در خصوص این موضوع صحبت کردم و گفتم من رئیس سازمان تربیت بدنی هستم و صلاح نیست رئیس یک فدراسیون هم باشم اما ایشان برای این کار مصر بود. برخلاف میل باطنی و به عنوان آخرین نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نام نویسی کردم. در هر صورت این نظر رئیس جمهور بود و من باید از آن تبعیت می‌کردم. بعد از آن هم که اعلام کردند کاندیدا شدن من ایراد دارد، از حضور در انتخابات کناره‌گیری کردم.

*آوردن دایی دستور احمدی‌نژاد نبود. روی چند گزینه کار شد. دایی، قطبی، قلعه‌نویی و چند گزینه دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفتند که در نهایت دایی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد. احمدی‌نژاد در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نظری نداشت و صحبتی با من نکرد اما در برکناری او پس از اینکه آن باخت‌ها پیش آمد، نظر احمدی‌نژاد این بود که دایی دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد. نظر احمدی‌نژاد برکناری دایی بود. با این حال ایشان در ورزش دخالت نمی‎کرد چون روحیه من طوری نبود که بخواهم دخالت را بپذیرم. برای چه چیزی نتوانستم در وزارت نفت حضور پیدا کنم؟

*مشکلم با عباسی بسیار کمتر بود. آقای سعیدلو با خودش هم تنش داشت. فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که با ایشان دچار مشکل نشده باشد. ما اعتقاد داشتیم که نباید در مسائل کمیته ملی المپیک دخالت شود چراکه این کمیته یک واحد مستقل است. البته این را باور داریم که باید به وزیر ورزش یا رئیس سازمان وقت پاسخگو باشیم و دیدگاهش را مورد توجه قرار دهیم ولی قرار نیست هر چیزی که گفته شود انجام شود.

*این دروغ محض است و کسانی که مدعی این حرف می باشند خوب است بیایند و با هم انگلیسی صحبت کنیم. در این صورت حتما آن اشخاص خجالت خواهند کشید. با اینکه مثل آقایان در انگلیس و آمریکا درس نخوانده‌ام اما انگلیسی‌ام در حد خوبی است و افتخار دارم زیر نظر اساتید ایرانی و در دانشگاه ایرانی درس خوانده‌ام و یک مهندس ساختمان و مهندس معمار موفق بوده‌ام.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.