حمله مرگبار مرد خطرناک به رهگذران در شرق پایتخت

حادثه > داخلی– گره حوادث:
مرد خطرناک در اقدامی جنون آمیز با قمه به مردم حمله و ۱۲ نفر را مجروح کرد.یک نفر از مجروحان در بیمارستان جان باخت.

این مرد جوان صبح دوشنبه در خیابان نظام آباد، دیوانه وار به سمت زنان، کودکان و مردان حمله کرد و با قمه ضرباتی به آنها زد و پا به فرار گذاشت.یک زن جوان که شاهد حادثه بود در گفت‌وگو با همشهری گفت: ساعت ۱۲ بود. به مدرسه پسرم رفتم تا او را به خانه برگردانم .

ناگهان جوان موتور سواری را دیدم که با قمه ضربه‌ای به شکم مردی زد و به سرعت پا به فرار گذاشت. وقتی به مقابل مدرسه پسرم رفتم از دوستانم شنیدم که این مرد خطرناک دراطراف مدرسه‌ای در همان حوالی به سمت چند زن و کودک حمله کرده و آنها را نیز مجروح کرده است. وی ادامه داد: بعد از این اتفاق همه اهالی منطقه نظام آباد و وحیدیه به‌شدت وحشت کرده‌اند. وی ادامه داد: از شاهدان دیگر شنیده‌ام که وی هنوز دستگیر نشده و پلیس در تعقیبش است. هیچ‌کدام از اهالی محله امنیت جانی نداریم و من واقعا جرأت نمی‌کنم از خانه بیرون بروم.

در همین حال سرهنگ عزت‌الله عزتی سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران در این خصوص به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۶ دوشنبه فردی که بنا بر اظهارات شاهدان، مصرف‌کننده موادمخدر (از نوع شیشه) بوده است با در دست داشتن یک قبضه قمه در کمتر از پنج دقیقه و به فاصله ۷۰۰متر به طرز جنون آمیزی ۱۲شهروند شامل چهار زن و هشت مرد را مجروح کرده و بلافاصله متواری شده که متأسفانه یک نفر از مجروحان جان باخت‎.

وی افزود: به‌دنبال تماس شهروندان با پلیس، مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز کردند. از سوی دیگر مجروحان حادثه نیز به بیمارستان امام‌حسین انتقال یافتند‎.سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران خاطرنشان کرد: فرد ضارب شناسایی شده و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد؛ ضمن اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس، انگیزه وی هنوز مشخص نشده است‎.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.