حمله مفتی عربستانی به تکفیری‌ها

تکفیریها سگان جهنم و سرچشمه شرارت و بدی می باشند.


به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از العالم، “عبدالعزیز الفوزان” در صفحه “تویتر” خود با حمله به گروههای تکفیری نوشت: عناصر تکفیری و عاملان حملات و بمبگذاری ها همچنان در زمین فساد می کنند به گونه ای که امروز دو جوان تونسی کمتر از ۲۰ سال به ترتیب خود را جلوی یک هتل و در محل مقبره بورقیبه منفجر کردند.

وی با اشاره به “خرسندی و شادمانی گسترده دشمنان از وجود این گروههای تکفیری تروریستی” گفت: دشمنان از اقدامات این گروهها به شدت شادمان می شوند، و از این اقدامات استفاده کرده تا ثبات ما را بر هم  زنند و امنیت ما را در معرض خطر قرار داده و وجهه ما را تخریب کنند، و به مقابله با دین ما برخاسته و در امور داخلی ما دخالت کنند.

الفوزان از علما خواست تا با قاطعیت جلوی این تکفیری ها بایستند و با آنها مقابله کنند.
وی این تکفیری ها را مشتی اشخاص نادان و جاهل توصیف کرد که با شرایط کنونی و آینده امت اسلامی بازی و ماجراجویی می کنند.

الفوزان این سوال را مطرح کرد که تا کی باید درقبال این اشخاص نادان و جنایتکار سکوت کرد؛ اشخاصی که با شرایط کنونی و آینده امت بازی می کنند و امنیت آن را برهم می زنند و جوانان امت را فریب می دهند و تصور می کنند که کار خوبی انجام می دهند.

وی گفت که آنها (تکفیریها) “سگان جهنم و سرچشمه شرارت و بدی می باشند.”
الفوزان پیش از این نیز با حمله به شبکه القاعده گفته بود: اگر می خواهند امت اسلامی پیروز شود، باید از شرارت علیه آنها دست بردارند و دخالت نکنند زیرا دخالت آنها سبب دخالت و ورود نیروهای بیگانه می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.