حمله ناو آمریکایی به یک قایق ماهیگیری در خلیج فارس

به گزارش خبرآنلاین، باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، این قایق را متعلق به امارات خوانده و آورده است: یک مقام کنسولگری آمریکا در امارات لحظاتی پیش از حمله اشتباهی ناو آمریکایی مستقر در خلیج فارس به یک قایق ماهیگیری اماراتی در سواحل دوبی خبر داد .در این حادثه یک نفر کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند .

اما ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشته است: نیروی دریایی آمریکا می گوید که یک کشتی جنگی این کشور در نزدیکی بندر جبل‌علی امارات متحده عربی، به سوی یک شناور کوچک که به هشدارهای کشتی آمریکایی توجه نکرده، شلیک کرده است.

درباره تلفات احتمالی این واقعه گزارش تایید شده ای در دست نیست اما گفته شده در جریان شلیک به این شناور یک نفر کشته و سه نفر مجروح شده اند.

سرهنگ گرک رائلسون از پایگاه نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین گفته است که کشتی آمریکایی چندبار به شناور کوچک موتوری ، هشدار داده بود. طول شناور هدف قرار گرفته در حدود ۹ متر بوده است. ای بی سی به نقل از یک مقام آمریکایی می گوید که این شناور یک قایق ماهیگیری بوده و سرنشینان آن چهار هندی و دو اماراتی بوده اند.

براساس این گزارش، ده‌ها پلیس و مقام امنیتی امارات در بندر کوچک دوبی که قایق مورد نظر به آنجا منتقل شده است حضور یافتند.

به گزارش خبرآنلاین، تلویزیون فارسی بی بی سی نیز در یک گزارش فوری از شلیک یک ناو آمریکایی به یک قایق موتوری در بندر جبل علی امارات خبر داد و بی آنکه از هویت این قایق و مالکیت آن سخن بگوید، عنوان کرد: دست کم یک نفر در این حمله کشته شده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.