حمله وحشیانه به پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان چمران



تاریخ انتشار: ۱۷ December 2015 | 9:50 am

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در یک بیمارستان

در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افراد شرور در وسط اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حادثه حمله به بیمارستان چمران سوسنگرد

طی شنیده‌های مبنی بر حادثه حمله به بیمارستان چمران سوسنگرد، دکتر “س” از پزشکان مضروب این حادثه در توضیح این رخداد تلخ گفت: چطور می‌شود یک حادثه در اصفهان که واقعاً هم محکوم است تمام رسانه‌های داخلی تا رسانه‌های بیگانه به آن می‌پردازند ولی حوادث حمله به کادر پزشکی بدون سر و صدا ختم می‌شود.

وی در تشریح این حادثه عنوان کرد: یک خانم باردار در دوره سه ماهگی را به اورژانس این بیمارستان آورده بودند و به دلیل مراقبت‌های لازم باید ۲۴ ساعت این مادر مورد نگهداری و مراقبت قرار می‌گرفت که در یک اتفاق عجیب به بیمارستان و اورژانس حمله‌ور شدند و مادر باردار را در وسط اورژانس به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند به صورتی که خون در وسط اورژانس جاری شده بود.

این پزشک که به صورت جهادی به این بیمارستان برای کمک به همراه ۳ نفر دیگر از تهران به سوسنگرد رفته بود، توضیح داد: متأسفانه در این مناطق واقعاً رفتارهای عجیبی از برخی افراد دیده می‌شود به طوری که با کلاشینکف وارد بیمارستان می شوند و کسی نیست جلوی آنان را بگیرید، متاسفانه این حادثه حمله به اورژانس بیمارستان به دلیل عدم وجود ماموران نیروی انتظامی ادامه یافت و در ساعت ۱:۴۵ بامداد نیز این افراد شرور که حالت مستی هم داشتند بار دیگر به اورژانس حمله‌ور شدند و این بار بنده، یک پرستار و یک خدمه به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی ادامه داد: متأسفانه آنقدر وضعیت مستی این افراد وخیم بود که از کتک زدن بنده نیز فیلمبرداری کردند و وقتی تلفن همراه این فرد را گرفتم چنان مورد ضرب و شتم دوباره قرار گرفتم که تمام لباس‌هایم پاره شد.

up_13f.jpg

این پزشک جهادگر با بیان اینکه ما به درخواست نیاز این بیمارستان و به دلیل نبود پزشک به خاطر شرایط قومی این منطقه داوطلبانه به این بیمارستان آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: واقعاً سئوال ما این است که چرا وقتی شرایط چنین مناطقی به این صورت است نیروی انتظامی پوشش مناسبی نمی‌دهد و یا حداقل یک یا دو مأمور جلوی بیمارستان نمی‌گذارد و وقتی هم که به بیمارستان حمله شد و ما مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودیم با تماسی که با نیروی انتظامی داشتیم در نهایت پس از ۳۰ دقیقه مأموری آمد و صورت وضعیت کرد.

 

منبع: سلامت نیوز

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.