حمله گسترده گروه “هکرهای ناشناس” به ۷۰۰ وب پایگاه اینترنتی اسرائیلی

۲۸ آبان ،

گروه “انانیموس”(هکرهای ناشناس) حمله‌ای را به حدود ۷۰۰ پایگاه اینترنتی اسرائیلی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه انجام داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه راشاتودی، رسانه‌های اسرائیل حملات از سوی این گروه هکر را تایید کردند.

گزارش شده است که هکرهای این گروه فعالیت‌ وب پایگاه اینترنتی‌های مهم دولتی از جمله وزارت خارجه و شرکت‌های گردشگری اسرائیلی را هک کردند.

این گروه در توییتر اعلام کرد که پایگاه اطلاعاتی وزارت خارجه رژیم صیهونیستی را هدف حمله قرار داد. هکرهای این پایگاه اینترنتی این حملات سایبری را تایید کردند.

روزنامه اورشلیم پست حمله گسترده گروه “انانیموس” به ۷۰۰ وب پایگاه اینترنتی اسرائیلی را تایید کرد. از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گروه انانیموس از مردم فلسطین حمایت کرده است.

در بحبوحه حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه که تاکنون بیش از ۴۰ کشته برجای گذاشته است، گروه انانیموس قول داده است به آنهایی که در کانون این مناقشه قرار دارند کمک کند.

این در حالی است که بسیاری از فلسطینی‌ها در نوار غزه با قطع برق و عدم دسترسی به اینترنت به دنبال این حملات مواجه بوده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.