حمله گوزن به سرنشینان یک خودرو

 شوک: پارک ملی ویومینگ امریکا یکی از باغ‌وحش‌‌های تماشایی جهان به شمار می‌رود در گوشه گوشه این پارک از بازدیدکنندگان خواسته شده هنگام تماشای حیوانات به هیچوجه توقف نکنند و در حال حرکت به دور و اطراف نگاه بیندازند. با این حال جنگ هولناک دو گوزن نر جوان برای تصاحب ماده گوزن آنقدر جالب بود که پدر خانواده‌ای چهار نفره پا را روی پدال ترمز فشرد و با هیجان خاصی همراه با اعضای خانواده‌اش مشغول تماشای صحنه نبرد شد.
این جریان ادامه داشت تا این که یکی از گوزن‌‌ها از میدان به در شد. در این زمان فریاد شادی و سرور اعضای خانواده، با گوزن شکست خورده و زخمی را وحشی‌تر کرد و با سرعتی سرسام‌آور به سمت ماشین آنها هجوم برد، سرعت گوزن به قدری بود که راننده خودرو نتوانست بموقع حرکت کند و در اثر برخورد شاخ بزرگ گوزن با بدنه خودرویش خسارت زیادی دید، به طوری که شاخ‌‌های این حیوان در بدنه خودرو فرو رفت.
چند ثانیه پس از این حادثه‌ ماشین با سرعت از محل دور شد و گوزن وحشی به امید نبردی دیگر به قلمروی خود بازگشت.
کیت کرولی ۵۱ ساله که از فاصله دورتری شاهد حادثه بود به فیلمبرداری از حمله گوزن پرداخته است و می‌گوید: «زمانی که حیوانات تا این حد به خشم می‌آیند نباید ایستاد و نگاه کرد اما این خانواده حتی سکوت هم نمی‌کردند و با فریادهایشان حیوان را خشمگین‌تر می‌کردند. به نظر من آنها شانس آوردند که آسیب جدی ندیدند.»
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.