حمل خودرو در حضور مالک تخلف است

۹ م دیماه ،

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم:

حمل خودرو در حضور مالک تخلف است

رییس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: حمل خودرو در حضور مالک تخلف است.

به گزارش «عصرخودرو»ˈعباس ذاکریانˈ درگفت وگویی افزود: اگر مالک خودروی پارک شده قبل یا در حین حمل خودرو در محل پارک حاضر شود، حمل وسیله نقلیه تخلف محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه شهروندان قمی از نحوه برخورد راننده های جرثقیل، نسبت به حمل خودرو های پارک شده در محل غیر قانونی شکایت داشته اند، گفت: طبق قانون تازه رسیدگی به تخلفات رانندگی، در تمام موارد اگر قبل یا در حین حمل خودرو، مالک وسیله نقلیه در محل حاضر شود و تقاضای تحویل خودرو کند ماموران مکلفند با صدور قبض جریمه، خودرو را به فرد تحویل دهند.
وی بیان داشت: درهنگام حمل خودرو، مامور راهنمایی و رانندگی باید همراه ماشین جرثقیل حضور داشته باشد و اگر راننده جرثقیل بدون حضور مأمور و خودسرانه اقدام به جابجایی خودرو کند، سرقت خودرو تلقی شده و مالکان خودرو می توانند از وی به مراجع قانونی شکایت کنند.
ذاکریان ادامه داد: مأمورین حمل خودرو موظف به رعایت شرایط قانونی می باشند که در صورت زیر پا گذاشتن این موارد با مأمور مربوطه و شرکت حمل کننده خودرو برخورد می گردد.
ذاکریان خاطرنشان کرد: اگر در حین حمل خودرو به پارکینگ، خسارتی به وسیله نقلیه وارد شود شرکت حمل کننده خودرو مکلف به پرداخت خسارت است.
وی گفت: از این پس شهروندان می توانند با شماره ۱۹۷ تماس بگیرند تا به اعتراضات آنها در مورد حمل خودرو رسیدگی شود.

شنبه ۹ دى   ۱۳:۲۱

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.