حمیدرضا آذرنگ و نگارش بخش پایانی «ترن»

«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده نمایشنامه «ترن» در حال حاضر مشغول نگارش بخش نهایی این نمایشنامه هست، وی درباره این اثر نمایشی بیان داشت: ۸۰ درصد کار به پایان رسیده و مهمترین و حساس‌ترین کار بخش پایانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش «ترن» این نمایشنامه‌نویس ادامه داد: قبل از آغاز تمرینات بخش اعظم نمایشنامه‌ را به گروه دادم و گروه تمرین خود را آغاز کرده است، حالا بخش پایانی آن مانده، در پایان‌بندی نمایش نظر گروه اجرایی و بازیگران برایم مهم است و همیشه در نگارش نمایشنامه‌هایم سعی می‌کنم پابه‌پای گروه پیش بروم.

آذرنگ درباره ایده اولیه این نمایشنامه نیز بیان داشت: به ایده این نمایش پیش‌تر از این‌ها فکر کردم، ترنی که از مبدا شروع به حرکت می‌کند و در آن افرادی با رنگ‌وبوی جنگ حضور دارند.

وی تصریح کرد: در مراحل اولیه نگارش درباره شیوه و تکنیک نگارش آن فکر نکردم و وارد نگارش نمایشنامه شدم. آزمون و خطاهای زیادی کردم و حدود شش ماه درگیر نمایشنامه بودم و در نهایت نگارش را آغاز کردم.

بر اساس این گزارش، در نمایش «ترن» که از ۱۴ آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، بازیگران هنرمندی چون فرزین صابونی، سینا رازانی، الهام کردا، نیما رئیسی و علیرضا محمدی به همراه حسین پاکدل و  شهرام حقیقت‌دوست و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «ترن» درباره ۱۰ سرباز گمنامی است که جز شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی می‌افتد…دهقان به همراه گروهش هفته آخر شهریور ماه تمرینات رسمی خود را در مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.